banshee
Member
:duim: mag ik ook nog een paar jokers mocht ik onverhoopt op een degradatie plek komen?
Ik ben joker genoeg om in aanmerking te komen voor een paar jokers (mocht ik onverhoopt degraderen)....
Shit, niet weer degradatie...
:duim: mag ik ook nog een paar jokers mocht ik onverhoopt op een degradatie plek komen?
Toch nog een puntje gepakt.
Ik kan twee dingen verklappen:
1. De Kampioen. Dat is Fabian want zijn enig overgebleven concurrent heeft geen schijn van kans volgende week met Cambuur uit op het programma.
Sow, dat wordt ook nog een aardige close-call.De Gouden Schoen krijgt ook nog een spannende finale
De top 5 met nog 1 ronde te gaan:
Simon 218
Groene Scout 217
Fabian 216
Kralinger 214
Abubakari 211
Zorg jij eerst maar eens dat je erin blijft.Ik ga voor VVV Venlo... Als ze promoveren, mag ik ze dan coachen in de SKLGC??
:football2:
De Gouden Schoen krijgt ook nog een spannende finale
De top 5 met nog 1 ronde te gaan:
Simon 218
Groene Scout 217
Fabian 216
Kralinger 214
Abubakari 211
Je hebt vorige week al hulp gehad en toen deed je er ook niks mee. Had vorige week wat krachten gebruikt om op kop te komen of zo.Ondanks een bijzonder mager jaar qua doelpuntenproductie nog altijd zicht op de titel. Laten we nu net alle krachten bewaard hebben voor de laatste speelronde, dat in combinatie met wat hulp vanuit het Zwolle kamp voor een mooi feest kan zorgen in Tilburg dit weekend. Hup Willem II!