Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2014/2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kielse Rat

Well-known member
Ik speel helemaal nergens meer voor, maar ik zou toch nog eens graag willen winnen. Ik heb de indruk dat dat toch alweer een paar weken geleden is..
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
We blijven strijdbaar. Het is moeilijk, maar de Gouden Schoen is zeker nog te winnen. Die Simon moet hem niet krijgen, wij nemen hem mee naar Kralingen!
 

Abubakari

Well-known member
Ondanks een bijzonder mager jaar qua doelpuntenproductie nog altijd zicht op de titel. Laten we nu net alle krachten bewaard hebben voor de laatste speelronde, dat in combinatie met wat hulp vanuit het Zwolle kamp voor een mooi feest kan zorgen in Tilburg dit weekend. Hup Willem II!

Je had beter je krachten voor ronde 33 kunnen bewaren, had je nu bovenaan gestaan en was het misschien niet zo erg geweest dat in ronde 34 sowieso gaat verliezen.
Mocht Wigboldus (Pec Zwolle) niet op komen dagen dan speelt Fabian niet tegen het gemiddelde van de rest maar tegen de score van fortuna1987.
Die schijnt alle krachten voor de laatste ronde te hebben bewaard + tegen mij scoort iedereen goed dit seizoen.
Andere coaches zonder tegenstander spelen tegen de score van Mommiej.
 

fortuna1987

Well-known member
Virtueel momenteel Fabian kampioen, Willem II staat in beide wedstrijden virtueel met 3-1 achter. Maar er kan nog veel gebeuren in de 2e helft.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ook in de laatste wedstrijd het negatieve vormpeil niet kunnen doorbreken. 1-5 blamage tegen Go Ahead Eagles.
 

Abubakari

Well-known member
Je had beter je krachten voor ronde 33 kunnen bewaren, had je nu bovenaan gestaan en was het misschien niet zo erg geweest dat je in ronde 34 sowieso gaat verliezen.

Van harte Fabian, Willem II gaat dit weekend 2x met 3-2 ten onder.

Maar da's logisch. Weet verder -behalve die van Ajax- nog geen uitslagen, maar Fabian al vast gefeliciteerd!

Cambuur sluit dus af met een minimale inspanning/maximale resultaat zege, op naar volgend seizoen. Beetje meer geluk/minder tegentreffers, worden we gewoon weer eens kampioen.
 

Pascallovic

Well-known member
Toch nog 3-3 bij Vitesse - FC Utrecht door een late treffer in Breda zie ik. Blessuretijd nekt Vitesse in de laatste wedstrijd van het seizoen, aangezien ook in Den Haag het resultaat nog veranderd werd in de slotfase in Arnhems nadeel.
 

Fabian

Active member
Bedankt voor de felicitatie en sportiviteit Fortuna1987. Mijn eindsprint was volgens mij ook niet best.

Heb ik toch nog iets te vieren. Na al die jaren de titel gepakt.

Abu bedankt voor deze leuke competitie en al de tijd die je er in steekt.
 
Laatst bewerkt:

banshee

Member
Laatste wedstrijd van het seizoen gewonnen... ondanks de degradatie. Lijkt Dordt wel tegen Ajax ;)

Van harte Fabian, en ook van harte Abu: het blijft een van de mooiste spelletjes van dit forum :duim:
 

Marinos

Well-known member
Fabian, gefeliciteerd man. Zwaar vertekende eindstand natuurlijk maar goed, als zwammy en ik elk jaar winnen is de lol er voor jullie ook snel af natuurlijk.

Abu, :duim: bedankt weer man!
 

Susa

New member
Fabian van harte!!

AZ heeft verloren en dat is natuurlijk niet best. Ik ben dan ook benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
 

Abubakari

Well-known member
Bedankt voor de felicitatie en sportiviteit Fortuna1987. Mijn eindsprint was volgens mij ook niet best.

Heb ik toch nog iets te vieren. Na al die jaren de titel gepakt.

Abu bedankt voor deze leuke competitie en al de tijd die je er in steekt.

Laat ik je klotenzondag dan goedmaken. Wat kan jou "de Heertjes" schelen, Feyenoord is (hier) KAMPIOEN!
Gefeliciteerd! Misschien had Groene Scout als pechvogel van het jaar titelprolongatie verdiend, neemt niet weg dat je een fraai seizoen bekroond hep met de SCHAAL!
Nou, hier istie dan joh, je SCHAAL!

55592e5c6468c-rf.png


Eindstand & uitslagen straks.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
De laatste ronde...

* Waarin Fabian de titel greep
* Ook nummer twee een Rotterdammer is. En nummer 4 ook. Rotterdam Ruled dis siesun.
* Cambuur na een fraaie eindsprint niet alleen zoals dat hoort boven PSV eindigde maar ook nog op de valreep in het linkerrijtje eindigde
* AZ nummer 16 werd en Play Offs zou moeten spelen (Maar daarover straks meer)
* Satyr zijn derde plaats behield en tegen Susa play offs zou moeten spelen (Maar daarover straks meer)
* Er nogal wat coaches verstek lieten gaan
* Groene Scout kreeg wat hem toe komt (Maar daarover straks meer)
* Mario van JMD won en daardoor eerste keus heeft als het om tekenen van een contract bij PSV gaat
*

ADO Den Haag - PSV(Mario-JMD 4-2
Excelsior - AZ (Kralinger-Susa) 4-3
FC Dordrecht - Ajax (Achterhoeker-Reinoud) 4-4
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles (Kielse Rat-Banshee) 1-5
NAC Breda - FC Groningen (zwammy-Mommiej interim) 3-3
PEC Zwolle - Feyenoord (f1987interim-Fabian) 2-3
SC Cambuur - Willem II (Abu-f1987) 3-2
Vitesse - FC Utrecht (Pascallo-Fred) 3-3
SC Heerenveen - FC Twente (Simon-Groene Scout) 4-7

1. Feyenoord 34-65 219-197
2. Excelsior 34-61 218-208
3. Willem II 34-61 197-185
4. SC Heerenveen 34-55 222-201
5. Dordrecht 34-54 212-216
6. PEC Zwolle 34-52 202-184
7. NAC 34-52 206-211
8. Ajax 34-50 199-197
9. SC Cambuur 34-49 214-214
10. FC Utrecht 34-49 181-201
11. Vitesse 34-48 201-185
12. ADO Den Haag 34-47 198-188
13. Twente 34-46 224-236
14. PSV 34-46 203-189
15. Heracles 34-45 193-194
16. AZ 34-42 193-205 PO
---------------------------------------------------------------
17. Go Ahead Eagles (Banshee) 34-35 179-220
18. FC Groningen (Justin) 34-25 167-219

Week #12 (34)
Read Swart (Mommiej interim) - Delfstrahuizen (Satyr) 3-3
VVA (Magikan) - SC Irene (Maasveld) 3-2
Buh Kwiek (PES5) - Sporting Andijk (Marinos) 3-2

1. VVA (Magikan) 12-34 75-56
2. SC Irene (Maasveld) 12-25 74-64
----------------------------------------------
3. Delfstrahuizen (Satyr) 12-14 65-69 PO
4. Buh Kwiek (PES5) 12-13 69-76
5. Sporting Andijk (Marinos) 12-6 64-82
6. Read Swart (SC Heerenveen) 12-6 52-60 -3
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan