Eindelijk waardering! :duim: vriend!Leuke pot tegen Marinos. Het staan 9-10 voor mij, maar met 2 verschillende toto's kan het nog beide kanten op. Zo'n Marinos verdient het toch eigenlijk om gewoon in de eredivisie te spelen.
Helemaal mee eens! Ik zou zeggen volgend jaar Abu, The Special Two en de meest actieve coaches in de Eredivisie.Bedankt man. Ik ben benieuwd wat de grote krokketenmeister gaat beslissen aan het eind van de rit. Volgens mij zijn er gisteren meerdere mensen niet op komen dagen.
Ik zou zeggen verplichte degradatie en komend seizoen aan de slag met de ?ber gemotiveerden:football1:
Helemaal mee eens! Ik zou zeggen volgend jaar Abu, The Special Two en de meest actieve coaches in de Eredivisie.
:duim: mag ik ook nog een paar jokers mocht ik onverhoopt op een degradatie plek komen?Ik kan twee dingen verklappen:
1. De Kampioen. Dat is Fabian want zijn enig overgebleven concurrent heeft geen schijn van kans volgende week met Cambuur uit op het programma.
2. Marinos heeft een wildcard en zal in de eredivisie beginnen.
Wat is jou kwaliteit?Marinos in de Eredivisie, dan zit ik er dus ook wel bij :duim:
Wat is jou kwaliteit?
Een Cambuur hater met PSV sympathie zijn en dan denken dat je een wildcard krijgt. Na?viteit heeft weer een nieuwe dimensie gekregen.