Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2014/2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Susa

New member
Bedankt man. Ik ben benieuwd wat de grote krokketenmeister gaat beslissen aan het eind van de rit. Volgens mij zijn er gisteren meerdere mensen niet op komen dagen.

Ik zou zeggen verplichte degradatie en komend seizoen aan de slag met de ?ber gemotiveerden:football1:
 

Marinos

Well-known member
Bedankt man. Ik ben benieuwd wat de grote krokketenmeister gaat beslissen aan het eind van de rit. Volgens mij zijn er gisteren meerdere mensen niet op komen dagen.

Ik zou zeggen verplichte degradatie en komend seizoen aan de slag met de ?ber gemotiveerden:football1:
Helemaal mee eens! Ik zou zeggen volgend jaar Abu, The Special Two en de meest actieve coaches in de Eredivisie.
 

Abubakari

Well-known member
Helemaal mee eens! Ik zou zeggen volgend jaar Abu, The Special Two en de meest actieve coaches in de Eredivisie.

Ik kan twee dingen verklappen:
1. De Kampioen. Dat is Fabian want zijn enig overgebleven concurrent heeft geen schijn van kans volgende week met Cambuur uit op het programma.
2. Marinos heeft een wildcard en zal in de eredivisie beginnen.
 

Marinos

Well-known member
Ik kan twee dingen verklappen:
1. De Kampioen. Dat is Fabian want zijn enig overgebleven concurrent heeft geen schijn van kans volgende week met Cambuur uit op het programma.
2. Marinos heeft een wildcard en zal in de eredivisie beginnen.
:duim: mag ik ook nog een paar jokers mocht ik onverhoopt op een degradatie plek komen?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb 8 keer gescoord, maar mijn tegenstander zit nog steeds in de kleedkamer, benieuwd of hij nog voor de laatste 10 minuten het veld op komt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan