Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2014/2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Hoofdklasse

Achterhoeker en Reinoud doen weer mee.
Justin en Fred lijken van het forum verdwenen te zijn.
JMD reageert niet op mijn PB.
Wigboldus wel, die heeft aangegeven te stoppen omdat hij verwacht minder/weinig op DVK aanwezig te zijn.
 

Susa

New member
Wat een treurnis het wordt de hoogste tijd dat mannen Als Erka, Max, Jozef, Gevegt en Inhet hoekje verplicht mee gaan doen met dit geweldige spel. Lijkt me
 

Nik

Member
Ik wil wel weer mijn rentree maken in de Satekroketten competitie. Is dat mogelijk, Abu ?
 

Abubakari

Well-known member
Ik wil wel weer mijn rentree maken in de Satekroketten competitie. Is dat mogelijk, Abu ?

Zeker weten. Graag zelfs. Ik heb ook twee Zwolle fans een pb gestuurd, FC Zwolle ole en Mommiej. Zwolle Ole heeft al gereageerd en wil wel mee doen.

Hebben we nu Nik, Reinoud, FC Zwolle Ole en Achterhoeker in de hoofdklasse. Wat JMD wil weet ik (nog steeds) niet, als Mommiej mee wil doen zou nog eentje er bij wel handig zijn, zitten we op een even aantal en op 6 deelnemers in de hoofdklasse, lijkt mij een prima aantal. Al mogen het er ook best 8 worden.
 
Laatst bewerkt:

Reinoud

Well-known member
Pff, dacht die promotie al binnen te hebben, maar nu moet ik er nog voor gaan spelen ook. Binnenkort het frituurvet bij Xerxes maar eens inspecteren.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ja het is nieuw voor mij.
Maar ga toch proberen om het jou moeilijk te maken.
Heb al een bestelling lopen voor het frituurvet.
En zal dus zo nu en dan wel een kroketje uitdelen.
 

Mommiej

Well-known member
Als het uitkomt doe ik mee (dank voor herinnering aan pb, was glad vergeten doordat ik constant op tel kijk laatste tijd)
 

Wezeper88

Member
Jij hoort zelfs nog tot de pioniers volgens mij, ik geloof tenminste dat jij er ook bij was bij de eerste ronde ooit.



Mooi zo, dan hebben we in elk geva weer zes deelnemers voor de hoofdklasse. Welkom allebei.

Volgens mij is dat al weer een jaar of 9 terug als ik me het nog een beetje kan herinneren!
 

Abubakari

Well-known member
Augustus 2008:

Uitslagen Competitieronde 1:
Volendam (Wezeper)-Heerenveen (Satyr) 5-5
Sparta (Derek)- (Fortuna87) ADO 6-6
NEC (San Mark)-De Graafschap (Achterhoeker) 3-6
Fc Utrecht (Mr. Bungle)-PSV (Banshee) 3-3
AZ (Pascallo)-(Nick)NAC 7-7
Roda (ICI)-FC Twente (A4E) 2-3
Vitesse (kitno)-FC Groningen (Storm 80) 6-7
Willem II (FR Joris)-Ajax (Abubakari) 7-6
FC Groningen (SVZ Fanatic) Heracles-(SteveFeyenoord) 6-6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan