Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2014/2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ik zou graag NAC willen, als NAC degradeert blaas ik dit forum op dus laten we maar hopen dat ze erin blijven.

Van de stootkracht van NAC'ers ben ik niet zo onder de indruk. Dus ik ga er vanuit dat we in augustus gewoon met het achtste seizoen gaan beginnen.
Zwammy (geen NAC) en Maasveld (geen VVV) mogen nog kiezen, Roda JC of de Graafschap.
Zwammy heeft eerste keus, die is vorig seizoen hoger ge?indigd.
 

Abubakari

Well-known member
Marinos/AJAX is de BESTE!

Cambuur zesde. Ook best goed.:duim:

LAATSTE RONDE!

Om de eerste plaats
Vitesse-Ajax 3-6

Om de derde plaats
NAC-VVV 6-4

Om de vijfde plaats
Cambuur-Heracles 4-5

Om de laatste plaats
Heerenveen-ADO 4-6
 

Abubakari

Well-known member
de Graafschap. om de godverdommese niet dat ik met Roda ga spelen.

Dat had ik al een beetje verwacht.

Tsja, klot'n zeg, gin NAC. Ik vind dat NAC en Roda beide in de eredivisie horen, dus mij maakte het verder niet zo veel uit, maar ook mijn gedachten gingen gister uit naar een KUT roepende zwammy. Misschien een NEC seizoen volgend jaar, kan ook best leuk zijn. Hopelijk gauw weer terug op het hoogste niveau.

Gaat Maasveld dus naar Roda JC, lekker in de provincie, wat een geluk. Roda is geloof ik bij de andere clubs & supporters in Limburg ook best populair, dus dat treft.:D
Mocht je graag met iemand van club willen ruilen en je vindt iemand die dat wil dan mag dat uiteraard.
Ik wil in ieder geval niet ruilen. Het blijft voor mij tot het einde der sat? tijden Ajax of Cambuur.
 

Abubakari

Well-known member
Dan zijn dit de 18 clubs voor het nieuwe seizoen:

556c02b3dad2a-552d68e5c6b9a-537af36230834-537ac26dcfbd5-sateredivisie.png
 

Pascallovic

Well-known member
Helaas verloren in de finale, maar dat is geen schande tegen Ajax natuurlijk. Tijd een korte zomerstop en daarna gaan we ons weer voorbereiden op het nieuwe seizoen.
 

Marinos

Well-known member
de Graafschap. om de godverdommese niet dat ik met Roda ga spelen.

Mooi klote voor je vriend. Hopelijk kunnen ze inderdaad direct weer terug keren. Titeltje er bij, ook wel eens leuk. Al snap ik dat je daar nu geen zin in hebt.


En dan nog even WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!!!!!!!!!!!! Ajax en Marinos, een gouden combinatie. Nu al!
 

Fabian

Active member
De combinatie Feyenoord en Fabian heeft zich al lang bewezen. Een naseizoenscupje zegt niet veel h? meneer de hoofdklasserT.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik help Maasveld wel van de Koempels af. Ik degradeer liever met Roda dan met Heerenveen :duim:

Maasveld is het er mee eens, dan is dat geregeld.
 

Maasveld

Well-known member
We hebben nog twee feanfans, dus het lijkt me wel zo schappelijk dat ik nog ruil met PES5 of Gerke als ze willen.
 

Fabian

Active member

Je bent gewaarschuwd. Als je in De Kuip op bezoek komt, zet ik alleen maar lelijke wijven op de tribune. En dat is helaas voor Feyenoord-begrippen geen enkel probleem om te regelen. Maar ieder nadeel heb zijn voordeel, zei die niet aanwezige opperhoofd van jou ooit.

De aanblik zal zo afschrikwekkend zijn dat je afdruipt met de staart tussen je benen inclusief een grote nederlaag terug naar die gribus bij de Bijlmer.
 

Marinos

Well-known member
Je bent gewaarschuwd. Als je in De Kuip op bezoek komt, zet ik alleen maar lelijke wijven op de tribune. En dat is helaas voor Feyenoord-begrippen geen enkel probleem om te regelen. Maar ieder nadeel heb zijn voordeel, zei die niet aanwezige opperhoofd van jou ooit.

De aanblik zal zo afschrikwekkend zijn dat je afdruipt met de staart tussen je benen inclusief een grote nederlaag terug naar die gribus bij de Bijlmer.
Is dat in de oude of de nieuwe Kuip?
 

Marinos

Well-known member
In iedere Kuip. :)

Maar ik kijk uit naar het nieuwe seizoen met het Ajax van Marinos als rivaal. We zullen zien.
Ach het maakt voor ons niet uit. Wij parkeren de bus en kijken daar een filmpje. Arek Satelek kan dan een paar doelpunten in het netje leggen, die speelt toch met oogkleppen op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan