Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2014/2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

banshee

Member
Het maakt mij niets uit welke club is coach, zolang het maar niet Ajax, Feyenoord of SC Heerenveen is. Niet omdat ik iets tegen die clubs heb, maar omdat ik vind dat die door hun eigen die-hard fans gecoached moeten worden.

Ik heb Heracles, maar als iemand anders wil ruilen met ADO, Utrecht, De Graafschap of Roda (of welke andere club dan ook)... fine with me !
 

De Groene Scout

Well-known member
Starten uit tegen FC Groningen. Dat moet lukken, die hebben met Kielse Rat een nieuwe coach en dat moet natuurlijk nog even ingespeeld raken op elkaar. :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Na alle wensen (behalve die van Marinos "graag beginnen met 3 punten, doe maar een Limbo") te hebben genegeerd gister het programma in elkaar geflanst, hier ronde 1:

SC Heerenveen - De Graafschap (PES5-zwammy)
PEC Zwolle - SC Cambuur (SC Heerenveen-Abubakari)
Feyenoord - FC Utrecht (Fabian-Simon)
Roda JC - Heracles Almelo (Satyr-Banshee)
ADO Den Haag - PSV (Magikan-Mario)
AZ - Ajax (Maasveld-Marinos)
NEC - Excelsior (Susa-Kralinger)
FC Groningen - FC Twente (Kielse Rat-Groene Scout)
Willem II - Vitesse (fortuna1987- Pascallo)

Inderdaad, ik wou zelf ook graag gelijk 3 punten.

De Hoofdklasse?
Geen idee of die nog bestaat want behalve Reinoud heeft nog geen enkele hoofdklasser (JMD, Achterhoeker, Justin, Wigboldus, Fred) enig teken van leven gegeven sinds het einde van het seizoen.
 

Susa

New member
Ook in Noviomagum zijn de verwachtingen uiteraard torenhoog!!!

We gaan voor een top 5 Notering.
 

Kielse Rat

Well-known member
Starten uit tegen FC Groningen. Dat moet lukken, die hebben met Kielse Rat een nieuwe coach en dat moet natuurlijk nog even ingespeeld raken op elkaar. :duim:

Ik reken anders op een "Kielse Rat"-effect in de eerste wedstrijden. Ik kijk er alvast naar uit, laat dat seizoen maar beginnen!

Hoe komt het eigenlijk dat er geen Sat?kroket versie van de Copa America is dit jaar? Als ik het goed herinner was die er bij de laatste editie wel. Ik was al in volle onderhandeling met Chili voor een contract, gaat het niet door...
 

Marinos

Well-known member
Ik reken anders op een "Kielse Rat"-effect in de eerste wedstrijden. Ik kijk er alvast naar uit, laat dat seizoen maar beginnen!

Hoe komt het eigenlijk dat er geen Sat?kroket versie van de Copa America is dit jaar? Als ik het goed herinner was die er bij de laatste editie wel. Ik was al in volle onderhandeling met Chili voor een contract, gaat het niet door...
Pak de handschoen op zou ik zeggen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Het toernooi is al begonnen...Ik moet bekennen dat ik ook niet doorhad dat het nu al was tot de dag van de openingswedstrijd. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan