Go Ahead Kampen
Member
Schrijf mij er ook maar bij...
"Go Ahead Kampen"
"Go Ahead Kampen"
Miet.De nieuwe generatie dringt zich aan. Ik begin mij al zorgen te maken.
Ik doe ook mee onder de naam ''Fc Prume''.
Schrijf mij er ook maar bij...
"Go Ahead Kampen"
Ja jij ben al een ouwe lul natuurlijk. Succes in de 1e klasse C volgend jaar! Of de veteranen 7 tegen 7 oud en vitaal competitie.De nieuwe generatie dringt zich aan. Ik begin mij al zorgen te maken.
Ja jij ben al een ouwe lul natuurlijk. Succes in de 1e klasse C volgend jaar! Of de veteranen 7 tegen 7 oud en vitaal competitie.
Mooi. En Leuk bovendien. Of Lekker. En gezond.
Voorwaarde voor deelname is wel dat je ook actief bent in dit (discussie)topic. Het is dus meer dan alleen even de toto invullen en kijken wat je uitslag is.
Verwacht ik dan weer geen ellenlange epistels, wordt vanzelf wel duidelijk wat de bedoeling is.
Acht hoofdklassers vind ik mooi zat. De inschrijving is gesloten. JMD heeft inmiddels laten weten niet meer mee te willen te doen, Justin en Fred zijn van de aardbodem verdwenen. Ga ik binnenkort een speelschema maken voor
Achterhoeker - ?
Reinoud - Xerxes
PEC Zwolle Ole - vv Hattem
Mommiej - ?
Prume - ?
Go Ahead Kampen - Go Ahead Kampen
Nik - ?
Wezeper - WHC
Moeten Achterhoeker, Mommiej, Prume en Nik nog even laten weten met welke amateurclub ze in de Hoofdklasse willen beginnen.
Nou, daar is ie dan! Hier ronde 1, de rest van het schema staat in het Hoofdklasse topic:Ga ik binnenkort een speelschema maken voor