Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2014/2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ik doe ook mee onder de naam ''Fc Prume''.

Schrijf mij er ook maar bij...

"Go Ahead Kampen"

Mooi. En Leuk bovendien. Of Lekker. En gezond.

Voorwaarde voor deelname is wel dat je ook actief bent in dit (discussie)topic. Het is dus meer dan alleen even de toto invullen en kijken wat je uitslag is.
Verwacht ik dan weer geen ellenlange epistels, wordt vanzelf wel duidelijk wat de bedoeling is.

Acht hoofdklassers vind ik mooi zat. De inschrijving is gesloten. JMD heeft inmiddels laten weten niet meer mee te willen te doen, Justin en Fred zijn van de aardbodem verdwenen. Ga ik binnenkort een speelschema maken voor

Achterhoeker - ?
Reinoud - Xerxes
PEC Zwolle Ole - vv Hattem
Mommiej - VSV
Prume - ?
Go Ahead Kampen - Go Ahead Kampen
Nik - ?
Wezeper - WHC

Moeten Achterhoeker, Mommiej, Prume en Nik nog even laten weten met welke amateurclub ze in de Hoofdklasse willen beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Voor de zelf bakker...

Sat? kroketten:

2 EIEREN, opgeklopt 6 EETLEPELS BLOEM 100 GRAM PANEERMEEL 200 GRAM KIPFILET, kleingesneden 3 EETLEPELS PINDAKAAS 1 ROOD PEPERTJE, gesnipperd 1 EETLEPEL KETJAP STUKJE GEMBERWORTEL, geraspt 4 DECILITER KIPPENBOUILLON 2 EETLEPELS BOTER Roerbak de peper en de gemberwortel 3 minuten. Doe de kip erbij en roerbak nog 6 minuten. Voeg de ketjap toe. Smelt de boter in een aparte pan, voeg 2 eetlepels bloem toe en laat dit 3 minuten op een heel zacht vuur koken. Doe de bouillon erbij, breng het aan de kook, roer goed en laat het nog 3 minuten zachtjes koken. Doe dit bij het kip mengsel,en ook de pindakaas en roer alles goed door elkaar. Zet het mengsel 3 uur in de koelkast. Vorm er 12 kroketten van. Rol deze eerst door de bloem, dan door het ei en dan door paneermeel. Laat de kroketten nogmaals een uur in de koelkast opstijven en bak ze goudbruin (ongeveer 4 minuten)

Ritje naar de Snackbar is vaak de makkelijkste manier...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Misschien kan een satekroket dat afschuwelijke logo van Go Ahead Kampen even overlappen?
 
Wat is er mis met mijn fantastische logo? ^^

Als je toch wilt overlappen, gebruik dan niet een sat? kroket uit het restaurant van Madurodam.
Die schijnen aan de kleine kant te zijn.
 

Mommiej

Well-known member
Mooi. En Leuk bovendien. Of Lekker. En gezond.

Voorwaarde voor deelname is wel dat je ook actief bent in dit (discussie)topic. Het is dus meer dan alleen even de toto invullen en kijken wat je uitslag is.
Verwacht ik dan weer geen ellenlange epistels, wordt vanzelf wel duidelijk wat de bedoeling is.

Acht hoofdklassers vind ik mooi zat. De inschrijving is gesloten. JMD heeft inmiddels laten weten niet meer mee te willen te doen, Justin en Fred zijn van de aardbodem verdwenen. Ga ik binnenkort een speelschema maken voor

Achterhoeker - ?
Reinoud - Xerxes
PEC Zwolle Ole - vv Hattem
Mommiej - ?
Prume - ?
Go Ahead Kampen - Go Ahead Kampen
Nik - ?
Wezeper - WHC

Moeten Achterhoeker, Mommiej, Prume en Nik nog even laten weten met welke amateurclub ze in de Hoofdklasse willen beginnen.


Het moet niet te oostelijk worden. Gaat ik voor VSV.
 

Abubakari

Well-known member
Ga ik binnenkort een speelschema maken voor
Nou, daar is ie dan! Hier ronde 1, de rest van het schema staat in het Hoofdklasse topic:
http://www.devoetbalkantine.nl/show...kker-amp-Gezond-Hoofdklasse&p=28514#post28514

Week #1
? (Nik) - WHC (Wezeper88)
vv Hattem (FC Zwolle ole) - Xerxes (Reinoud)
't Peeske (Achterhoeker) - VSV (Mommiej)
OWIOS (Prume) - Go Ahead Kampen

Na ronde 12:
Nummers 1 t/m 3 promoveren rechtstreeks + de niet gepromoveerde met de meeste goals voor.
Nummer 16, 17 & 18 degraderen rechtstreeks + de niet gedegradeerde met het minste aantal goals voor.
 
Laatst bewerkt:

Kielse Rat

Well-known member
Verdorie, moet ik weer uitkijken met mijn Chelsea-tactiek. Het voorbije seizoen pakte ik altijd net genoeg punten en scoorde ik net genoeg doelpunten om erin te blijven, dus ik ga er vanuit dat dat komend seizoen ook gewoon weer gaat gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan