Zou een toepasselijk einde wezen aan verblijf in het sate universum. Eruit gaan tegen het Hongarije van Abu.
Een nobel streven, er uit gaan tegen mij, helemaal goed.
Nee was aan het tennissen. Wist toevallig dat ik nels op 1 0 had. kwam toevallig online om de volgende wedstrijden te voorspellen. Dacht dat word wel weer tijd.
Tsja, of je tegen het gastland moet of tegen Oekra?ne. Nogal een verschil... Ik had eigenlijk tegen (volgens mij) Wales uit moeten komen nu, maar ineens moesten we tegen Frankrijk... Die klap zijn mijn spelers niet te boven gekomen... Tegen Wales hadden we gewoon gewonnen...
Gefeliciteerd Susa!!!
Kom kom, je mocht tegen het land wat zich als 24ste plaatste, ik moest tegen een land wat met 9 uit 3 door de eerste ronde kwam. Je hebt gewoon ongelooflijk veel geluk gehad tegen Hongarije, dat blijkt nu wel, 8-3 verliezen, mijn god...
Scheisse in het kwadraat. Van harte Abu!
Ongelooflijke schijt laatste ronde. Allemaal spelers die gespaard worden en dus uitslagen van niks. Bah.
Bedankt. Zo vrees je dat het feest al binnen een week voorbij is, zo zit je bij de laatste acht. De verschillen zijn klein, dus het zal -ondanks Mommiejs goede voornemen- weer een hele toer worden. daarna hopelijk zwammy er uit gooien. Of Duitsland. Maar goed, dat is voor later. Eerst Tsjechi? maar eens zien te verslaan. Die coach is er wel in geslaagd alle druk er vanaf te halen.