Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kroati?, Belgi? en IJsland kosten me 7 punten met die late treffers. Het geluk van de kampioen, zullen we maar zeggen ;)
 

banshee

Member
Gut gemacht Maasveld. Gratuliere.

We heten alle Duitsers komende zomer welkom in Albani?:

media_l_298679.jpg


Ze worden juichend ontvangen !!!

Vervolgens zijn ze welkom bij alle toeristische bezienswaardigheden en attracties:

djv20080206079_1439_124286a.jpg



Om vervolgens weer tevreden ins Heimat te keren:

bestolen-in-het-buitenland.jpg


Uitgebrande_auto_bij_Engelermeer.jpg


Succes mazzelpik !


Hup Albani? !!!
 

JMD

Well-known member
YESZ! Hongarije door!
Hongarije laat Oostenrijk even zien wie er nu echt de baas is in de Donaudelta.:duim:
Tsja, of je tegen het gastland moet of tegen Oekra?ne. Nogal een verschil... Ik had eigenlijk tegen (volgens mij) Wales uit moeten komen nu, maar ineens moesten we tegen Frankrijk... Die klap zijn mijn spelers niet te boven gekomen... Tegen Wales hadden we gewoon gewonnen...

Gefeliciteerd Susa!!!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Scheisse in het kwadraat. Van harte Abu!

Ongelooflijke schijt laatste ronde. Allemaal spelers die gespaard worden en dus uitslagen van niks. Bah.
 

Abubakari

Well-known member
Zou een toepasselijk einde wezen aan verblijf in het sate universum. Eruit gaan tegen het Hongarije van Abu.
Een nobel streven, er uit gaan tegen mij, helemaal goed.

Nee was aan het tennissen. Wist toevallig dat ik nels op 1 0 had. kwam toevallig online om de volgende wedstrijden te voorspellen. Dacht dat word wel weer tijd.

Tsja, of je tegen het gastland moet of tegen Oekra?ne. Nogal een verschil... Ik had eigenlijk tegen (volgens mij) Wales uit moeten komen nu, maar ineens moesten we tegen Frankrijk... Die klap zijn mijn spelers niet te boven gekomen... Tegen Wales hadden we gewoon gewonnen...

Gefeliciteerd Susa!!!
Kom kom, je mocht tegen het land wat zich als 24ste plaatste, ik moest tegen een land wat met 9 uit 3 door de eerste ronde kwam. Je hebt gewoon ongelooflijk veel geluk gehad tegen Hongarije, dat blijkt nu wel, 8-3 verliezen, mijn god...

Scheisse in het kwadraat. Van harte Abu!

Ongelooflijke schijt laatste ronde. Allemaal spelers die gespaard worden en dus uitslagen van niks. Bah.
Bedankt. Zo vrees je dat het feest al binnen een week voorbij is, zo zit je bij de laatste acht. De verschillen zijn klein, dus het zal -ondanks Mommiejs goede voornemen- weer een hele toer worden. daarna hopelijk zwammy er uit gooien. Of Duitsland. Maar goed, dat is voor later. Eerst Tsjechi? maar eens zien te verslaan. Die coach is er wel in geslaagd alle druk er vanaf te halen.
 

Abubakari

Well-known member
Voor de KWARTFINALISTEN, de te voorspellen wedstrijden staan klaar in het voorspeltopic, zaterdag 15.00 is de aftrap.
 

Abubakari

Well-known member
Dat is voor jou niet belangrijk, dus voorspel maar gewoon voor de kwartfinale.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Pascallovic de slechtste verliezer? Met z'n 16 puntjes in de groepsfase? Wat is dat nu weer?
 

Pascallovic

Well-known member
Pascallovic de slechtste verliezer? Met z'n 16 puntjes in de groepsfase? Wat is dat nu weer?
Meest actieve lid, in de 1/8 finale beste verliezer en Ajacied. Het is niet zo moeilijk.

U.G. laat zich niet wegjagen dus dat hij zijn plaats ter beschikking stelt komt vast niet door mij.
 

Pascallovic

Well-known member
Als dit inderdaad de reden is dat hij stopt, dan wil ik daar mijn excuses voor maken, want het is niet mijn bedoeling om spelers weg te jagen of wat dan ook. Alles wat ik in deze sectie post kun je met een flinke korrel zout nemen(op deze post na dan). Ik heb de post van U.G. niet gelezen en was mij niet bewust dat mijn manier van posten op deze manier was overgekomen.

Als hij zich definitief terug zou trekken hierom, dan past het inderdaad niet dat ik verder ga met het toernooi. Dat lijkt mij niet meer dan logisch en dan hoort hij wat mij betreft gewoon verder te gaan met het toernooi.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En zo speelt SCHeerenveen toch nog een rol hier, ondanks dat hij niet op is komen dagen. Hij is immers de uitvinder van het kopieerapparaat.

En nu hup U.G. als de sodemieter voorspellen, anders koken je cojones morgen mee in zo'n Portugees middagsoepje.

Go U.G.!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan