Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mommiej

Well-known member
De 2 met naast mij het meeste voetbalverstand in de staf van Tsjechie, ik zelf ben louter bezig met de eigen ploeg die alleen maar aan het zuipen zijn sinds het bereiken van de kwartfinale. Je geeft ze na winst in 8e finale 1 vinger en ze nemen meteen je hele hand he. Maar ja, als ze zo in de goede flow blijven dan moet dat maar voor dit keer.
 

U.G.

Well-known member
Susa gaat wat daagjes weg maar als het goed is weten de boys precies wat ze moeten doen om de Portugeesjes te killen.

Het mag duidelijk zijn dat ik tegen het gastland moet. Ze hebben ons onze doping afgepakt, ze hebben The Dictator ge- Kapp-Putscht in Portugal, ?n tot overmaat van ramp kreeg m'n vorige tegenstander mijn slimme kopieertruc heel knap in de smiezen.

Gisteravond hebben delegaties van de gendarmerie, FBI, blauwhelmen, DEA ( ?? ), MI5 en WTF met toestemming van een Parijse rechter h?t kopieerapparaat in beslag genomen.

dd06a7cf85074aabfde154ce0067ea52.jpg



Maar we presteren juist onder druk. LET THE GAMES BEGIN !
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Ha! Zeven van de acht voorspellingen zijn binnen. Zwammy heeft inmiddels zoveel vertrouwen dat ie de halve finale verwacht te halen zonder te voorspellen.
Dan geef je wel even een signaal af. Duitsland-Kroati? nu al 0-1!
 

zwammy

Well-known member
Ha! Zeven van de acht voorspellingen zijn binnen. Zwammy heeft inmiddels zoveel vertrouwen dat ie de halve finale verwacht te halen zonder te voorspellen.
Dan geef je wel even een signaal af. Duitsland-Kroati? nu al 0-1!

Juist. Maar goed, ik zal netjes Maasveld laten denken een kans te hebben. Nijholt hoorde al dat NAC in de Marinos en zwammy superheldencompetitie uitkomt dus die is al verhuist 👍
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Net een telefoontje van Martin McGuinness gehad, de vice-premier van Noord-Ierland en voormalig leider van de IRA. Na het Brexit-referendum wil hij snel handelen met de Ierse hereniging. Hij wil dat we direct met een verenigd Iers elfal op het Sat?-K verder gaan en ik dus de beste spelers van de ploeg van Pascallovic meeneem.

De vraag is wat mijn achterban hier van gaat vinden, lastige tijden!
 

Abubakari

Well-known member
Zo zie je maar wat die 2 spionnen uit Tsjechie te weeg brengen he

Ik las op teletekst dat ze beide vrijwel nooit scoren, toen dacht ik dat het dan vast (weer eens) 0-0 zou eindigen.
Maar misschien dat Pat & Mat het me ook wel ingefluisterd hebben.
 

Abubakari

Well-known member
Toch maar goed dat ik er 0-0 van gemaakt heb, anders had het nu 3-0 gestaan.

Nou, nog maar een doelpuntje dan!
 

Abubakari

Well-known member
Tussenstanden Kwartfinales
Duitsland (Maasveld) - Kroati? (zwammy) 3-3
Turkije (Magikan) - Noord-Ierland (Kralinger) 0-0
Hongarije (Abubakari) - Tsjechi? (Mommiej) 1-3
Portugal (U.G.) - Frankrijk (Susa) 1-3
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Tussenstanden :

25 juni 15.00 Zwitserland - Polen 1-1
25 juni 18.00 Wales - Noord Ierland
25 juni 21.00 Kroati? - Portugal
26 juni 15.00 Frankrijk - Ierland
26 juni 18.00 Duitsland - Slowakije
26 juni 21.00 Hongarije - Belgi?
27 juni 18.00 Itali? - Spanje
27 juni 21.00 Engeland - IJsland


Duitsland (Maasveld) - Kroati? (zwammy) 3-3
Turkije (Magikan) - Noord-Ierland (Kralinger) 0-0
Hongarije (Abubakari) - Tsjechi? (Mommiej) 1-3
Portugal (U.G.) - Frankrijk (Susa) 1-3

Kijken hoe regulateur ABU hier weer onderuit gaat komen
 

Abubakari

Well-known member
Klopt helemaal :duim:

Zal ik het verder gewoon aan jou laten, dubbele tussenstanden hebben niet veel zin.

Hoe ik hieronder uit ga komen? Hope & Pray. Op 1-0 voor Wales. En op nog wat gunstige uitslagen, zou niet weten hoe ik er anders onderuit zou moeten komen, maar als je nog tips hebt zeg je het maar.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Zal ik het verder gewoon aan jou laten, dubbele tussenstanden hebben niet veel zin.

Hoe ik hieronder uit ga komen? Hope & Pray. Op 1-0 voor Wales. En op nog wat gunstige uitslagen, zou niet weten hoe ik er anders onderuit zou moeten komen, maar als je nog tips hebt zeg je het maar.

Jij bent verder als mij gekomen dus mijn eventuele tips zullen jou niet verder helpen.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Na de 2e wedstrijd in de 8e finale :

25 juni 15.00 Zwitserland - Polen 1-1
25 juni 18.00 Wales - Noord Ierland 1-0
25 juni 21.00 Kroati? - Portugal
26 juni 15.00 Frankrijk - Ierland
26 juni 18.00 Duitsland - Slowakije
26 juni 21.00 Hongarije - Belgi?
27 juni 18.00 Itali? - Spanje
27 juni 21.00 Engeland - IJsland


Duitsland (Maasveld) - Kroati? (zwammy) 4-4
Turkije (Magikan) - Noord-Ierland (Kralinger) 1-1
Hongarije (Abubakari) - Tsjechi? (Mommiej) 4-4
Portugal (U.G.) - Frankrijk (Susa) 2-6

Frankrijk (Susa) een klein gaatje geslagen de rest nog volop spanning
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan