Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Okay... Onderstaande post heb ik dus gemist en maakt veel duidelijk(er). Zat net tussen twee scorebijwerk & programma plaats posts van mij, dus daardoor zal ik deze post niet gelezen hebben.

En ja hoor, toen het me opviel wist ik dat dit vroeg of laat zat aan te komen. Sorry, wist niet dat jij patent had op 1-1, 0-0 en 1-0 in dit toernooi. Ik wil gediskwalificeerd worden ten bate van Pascallovic, met dit gejank hoeft het voor mij niet. Veel succes.

Dan is het simpel, U.G. moet snel terug komen en zijn Portugal naar de finale tegen mij leiden!

Ik heb U.G. gepb't dat ie gewoon terug moet komen om Portugal verder te leiden richting de tweede plaats. Zien we dan wel of ie de finale van zwammy of van mij verliest, dat doet er nu effe niet toe.

U.G. is teruggekeerd bij Portugal. :duim:

Het is overigens ook altijd mogelijk om je voorspelling naar mij te pb'en.
 

Maasveld

Well-known member
Okay... Onderstaande post heb ik dus gemist en maakt veel duidelijk(er). Zat net tussen twee scorebijwerk & programma plaats posts van mij, dus daardoor zal ik deze post niet gelezen hebben.



Dan is het simpel, U.G. moet snel terug komen en zijn Portugal naar de finale tegen mij leiden!

Ik heb U.G. gepb't dat ie gewoon terug moet komen om Portugal verder te leiden richting de tweede plaats. Zien we dan wel of ie de finale van zwammy of van mij verliest, dat doet er nu effe niet toe.

U.G. is teruggekeerd bij Portugal. :duim:

Het is overigens ook altijd mogelijk om je voorspelling naar mij te pb'en.


Du bist sicher der witzigste zu Hause!
 

Abubakari

Well-known member
Nah ja, der zwammy ist ?berwechselfallig und er hat nett ein schlechtes spiel gemacht. Geht'r gegen die Krautkopfen knallen (mit der extra NAC stimulanz) und im halbfinale ist es wieder schreien mit der lampe an was der zwammy betrifft. Makchen 9-2 f?r mich d?s. Muss ich woll erst noch fon Mommiej gewinnen, das leicht mir schwerder dan der zwammy ferschlahn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
f8019744-16d1-4908-82fa-00a7093dabf4


Belbek4551.JPG


Vijandige ontvangst in Charkov... Men neemt mij niet in dank af dat ik van Abu verloren hebben.

"Die goulashhappers stellen toch helemaal niks voor", werd er gezegd. Ik heb dan ook het eerst beschikbare vliegtuig gepakt voor een korte vakantie.

Ibiza-Airport-2.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Haha, ja die Oekra?ners kennen mij nog van het vorige EK. Toen was ik daar bondscoach en kwam ik niet eens door de groepsfase. :D
Die hadden echt gedacht dat je wel even van mij zou winnen. Maar goed, ik verlies echt niet van iemand die tijdens het toernooi doodleuk op vakantie naar Ameland gaat.
Dan neem je het dus niet serieus en daar betaal je dan duur voor, maar da's logisch.

Maar gelukkig heb je het VK profcoach spel nog.

Oh nee, ook niet.:eek:

Alleen de echte grote jongens zitten nog in beide spellen, en daar hoor jij niet bij vakantiemannetje. Denken dat als je kampioen bij de Sat?kroketten bent dat je dan wel even tussendoor op vakantie kunt gaan omdat je zo goed bent, typisch van dat arrogante Buh Kwiek gedrag, mooi dat dat afgestraft wordt en wat fijn dat zo'n groen witte als mijzelf dat buh kwiek gedrag af heeft mogen straffen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vakantie seit dr... Wie it mar san feest.

Als kampioen van de enige echte beste competitie ter wereld kan mijn seizoen al niet meer stuk, dus wat die groenwitten ook nog behalen, dat kan niet tegen HET kampioenschap op.

Op de platte kar door Dokkum, dat deed vast pijn bij het groene deel. Uiteraard nog even langs het Harddraverspark gereden.


Neemt niet weg dat die Goulashvreters best kampioen mogen worden. Ik ga er zelf heen in juli, dus een uitgelaten menigte zal mij daar wel ontvangen, aangezien ik jouw jongens op scherp heb gezet richting Sat?-K winst.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
D'r komt 'm zelfs een dikke rookpluim uit de mond, zo stinkt die goulash :werder:
 

Abubakari

Well-known member
Tis stiiiiiil bij groen en wit!

Wat mustou juh, op jim sneue trekkertsje met it drankploegje van Buh Kwiek (want 't eerste was gries en anoniem).




Dokkum Kampioen!

VVDokkum2kampioen-9-1024x578.jpg


Dinsdag 19-04-2016
DOKKUM - Op zaterdag 16 april kon de tweede selectie van de v.v. Dokkum dan eindelijk kampioen worden. De afgelopen seizoenen zat deze selectie al een paar keer dichtbij promotie. Nu was de dag aangebroken om dit ook eindelijk eens te realiseren.

Na een seizoen lang “bloed, zweet en tranen” konden de mannen zich vandaag belonen. Als er van Broekster Boys 3 werd gewonnen, waren de mannen van trainer Anne Olivier niet meer te achterhalen door de concurrentie. Al heel snel bleek dat het kampioenschap deze dag zeker zou worden binnen gesleept. Want na 45 minuten was de stand al 4-0 in het voordeel van de groen/witten. Meindert Dijkstra, Remco Land, Harold Visser en Erwin Keekstra wisten het doel te vinden.

De tweede helft werd een formaliteit waarin nog ??n keer werd gescoord, door Meindert Dijkstra. Na negentig minuten konden de handen omhoog, het kampioenschap was nu echt definitief! De champagneflessen en kratten bier werden aangesleept, deze titel werd zeer uitbundig gevierd door alles en iedereen. Namens de gehele vereniging werden Anne Olivier en zijn manschappen gefeliciteerd met dit z??r verdiende kampioenschap.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Och heden. Paar neppe baarden en wat van die opskoren hinnekutsjes.

Die trainerT het trouwens al eens een mooie rode kaart pakt in de derby onder toeziend oog van ondergetekende.

Nu maar weer on-topic.

Waar kan ik mijn voorspellingen inleveren?
 

Abubakari

Well-known member
Hmmm, nu is 't opeens stil aan de overkant.

VVDokkum2kampioen-9-1024x578.jpg


Of dat de enige kampioen was? Tuurlijk niet.

F1-Dokkum-twee-keer-kampioen-2-950x712.jpg

v.v. Dokkum F1 twee keer kampioen in ??n seizoen
DOKKUM – Het F1 team van v.v. Dokkum heeft voor een geweldige prestatie gezorgd door in ??n seizoen twee keer kampioen te worden. In het najaar van 2015 begon de F1 in de vierde klasse en scoorde in tien wedstrijden maar liefst 111 doelpunten. Daarbij kreeg het slechts acht goals tegen.

Begin dit jaar werd daarom met gematigd positieve verwachtingen het nieuwe (voorjaar)seizoen aangevangen, nu in de tweede klasse. Echter, ook in deze zwaardere competitie met geduchte tegenstanders als Veenwouden F1, najaar kampioen derde klasse en Hardegarijp F2, bleek Dokkum F1 opnieuw sterk voor de dag te komen.

Met nog een wedstrijd te gaan werd woensdagavond 11 mei op het Harddraverspark het kampioenschap veiliggesteld. SJO Jong Harkema F2 werd verslagen met 7-0. Uiteindelijk is v.v. Dokkum F1 de meest constante ploeg gebleken met een dubbel kampioenschap in ??n seizoen als resultaat.

Op de vraag naar het gevoel over dit tweede kampioenschap antwoordde trainer en leider Gijsbert Zijlstra: ,,Prachtig voor deze jongens, zo twee keer achter elkaar. Niet alleen dat het gelukt is maar vooral de wijze waarop maakt indruk. Samen met trainer Theo de Vries en leider Jan Bos hebben wekelijks hard gewerkt om dit team zo te laten voetballen. Dat we dan weer kampioen zijn geworden was een aangename verrassing, omdat we startten met de hoop om in de middenmoot mee te kunnen draaien. We hebben een hele leuk en gezellig groep jongens bij elkaar die op deze jonge leeftijd al echt als team voetballen.”

Het team zal worden gehuldigd tijdens het jubileumfeest op 11 juni , dat wordt gehouden vanwege het 90 jarige bestaan van Voetbalvereniging Dokkum.
 

Abubakari

Well-known member
Och heden. Paar neppe baarden en wat van die opskoren hinnekutsjes.

Die trainerT het trouwens al eens een mooie rode kaart pakt in de derby onder toeziend oog van ondergetekende.

Nu maar weer on-topic.

Waar kan ik mijn voorspellingen inleveren?

Geel en blauw van jaloezie.:heinz:

Ja, nu het Groen Witte Kampioenen regent wil buh kwiek weer on topic. :duim:
Je voorspellingen? Bij Andre in de spek & bonen toto.
 

Abubakari

Well-known member
Waren er eigenlijk ook Dokkum teams die geen kampioen werden? Mwoah, vast wel 1 of 2, maar de rest werd kampioen.

576c33fe0e591-dokkum.png
 

Susa

New member
Susa gaat wat daagjes weg maar als het goed is weten de boys precies wat ze moeten doen om de Portugeesjes te killen.
 

Abubakari

Well-known member
Mommiej neemt het behoorlijk serieus, hij heeft twee Tsjechische spionnen naar onze training gestuurd.

buurman-en-buurman.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan