Abubakari
Well-known member
Okay... Onderstaande post heb ik dus gemist en maakt veel duidelijk(er). Zat net tussen twee scorebijwerk & programma plaats posts van mij, dus daardoor zal ik deze post niet gelezen hebben.
Dan is het simpel, U.G. moet snel terug komen en zijn Portugal naar de finale tegen mij leiden!
Ik heb U.G. gepb't dat ie gewoon terug moet komen om Portugal verder te leiden richting de tweede plaats. Zien we dan wel of ie de finale van zwammy of van mij verliest, dat doet er nu effe niet toe.
U.G. is teruggekeerd bij Portugal. :duim:
Het is overigens ook altijd mogelijk om je voorspelling naar mij te pb'en.
En ja hoor, toen het me opviel wist ik dat dit vroeg of laat zat aan te komen. Sorry, wist niet dat jij patent had op 1-1, 0-0 en 1-0 in dit toernooi. Ik wil gediskwalificeerd worden ten bate van Pascallovic, met dit gejank hoeft het voor mij niet. Veel succes.
Dan is het simpel, U.G. moet snel terug komen en zijn Portugal naar de finale tegen mij leiden!
Ik heb U.G. gepb't dat ie gewoon terug moet komen om Portugal verder te leiden richting de tweede plaats. Zien we dan wel of ie de finale van zwammy of van mij verliest, dat doet er nu effe niet toe.
U.G. is teruggekeerd bij Portugal. :duim:
Het is overigens ook altijd mogelijk om je voorspelling naar mij te pb'en.