Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21

SC Heerenveen

Well-known member
Gefeliciteerd Mario en (nou vooruit dan maar) Bernardo.

Mijn eerste seizoenshelft was prima, kon echter telkens net niet de stap naar de top zetten. De tweede seizoenshelft was een beetje zoals sc Heerenveen in het echt. Meestal was het niks en zo nu en dan ineens een overwinning. Twaalfde dus.
 

Joost

Well-known member
Nog best een aardig laatste potje gespeeld. Sorry Joost.
De kratten bier van Joost werden net op tijd onderschept door een steward, zodat deze onze kleedkamer niet bereikten. De mannen konden dus fit en nuchter aan de aftrap beginnen.
Tja helaas. Het ging al weken dramatisch, de verdediging bleef maar open huis houden.
 

fortuna1987

Well-known member
Bijzonder seizoen met winst van de gouden schoen waardoor degradatie op een unieke manier wordt afgewend. Volgend seizoen investeren in een betere defensie.
 

Abubakari

Well-known member
Ik had vannacht op mijn werk al een schaal geknutseld voor Kralinger aangezien ik het in de laatste ronde(s) meestal vrij slecht doe met al die vreemde uitslagen, maar Kralinger heeft dus vette pech dat ik uitgerekend deze keer de hoogste weekscore heb. Rekening vereffend, maar wel sneu voor Kralinger om zo naast de titel te grijpen, zeker omdat ie zelf ook een prima score had.
Kom zelf uiteindelijk ook maar 2 punten te kort voor de titel, ook wel een beetje balen om eerlijk te zijn. Na een sterke seizoensstart een dramatische periode waarin ik heel vaak verloor, kost me de titel dus zowaar nog, pas in de slotfase door zenuwen bij de bovenste twee nog in de race gekomen. Hoe dan ook, MARIO GEFELICITEERD! Lang nek aan nek met Kralinger, op zich verdiende één van jullie de titel dan ook wel. Kampioensschaal volgt nog. Straks of vannacht. Of je mag die van Kralinger eerst wel even. o_O

KAMPIOENEN
2009 Ajax Abubakari 34-70
2010 RKC A4e 34-66
2011 Heracles Abubakari 34-63
2012 Ajax Abubakari 34-63
2013 FC Groningen Donz 34-62
2014 FC Twente de Groene Scout 34-65
2015 Feyenoord Fabian 34-65
2016 sc Heerenveen PES5 34-63
2017 Excelsior Kralinger 34-74
2018 VVV Maasveld 34-61
2019 PEC Zwolle FC Zwolle Ole 34-66
2020 SC Heerenveen (PES5) 34-69
2021 Willem II (Mario) 34-59


fortuna1987 pakt de Gouden Schoen, die stond ook al klaar en dat kon ook haast niet meer. Unregistere kan wel met de vingers in zijn oren heel hard LALALALA roepend er vandoor willen, er wacht dus nog wel degelijk een play off tegen zwammy. Moet kunnen lijkt mij.
fortuna1987 gefeliciteerd met de Gouden Schoen en met de handhaving. Je hebt qua tegenstanders dit jaar zoveel pech gehad dat je volgend seizoen wel fluitend kampioen zou moeten worden als je weer zoveel scoort.

TOPSCORER (MEESTE GOALS VOOR)
2009 AJAX/ABUBAKARI 239
2010 NAC/NICK 264
2011 FEYENOORD/FABIAN 233
2012 EXCELSIOR/TIMIKA 251
2013 VVV/MAASVELD 218
2014 FC TWENTE/DE GROENE SCOUT 223
2015 FC TWENTE/DE GROENE SCOUT 224
2016 WILLEM II/FORTUNA 1987 238
2017 EXCELSIOR/KRALINGER 238
2018 PEC Zwolle Olé & PSV/Magikan 248
2019 FC Zwolle Olé 235
2020 VVV/Maasveld 239
2021 Fortuna Sittard/fortuna1987 232

gs21-png.761134


Bernardo gefeliciteerd met de promotie, kun je mooi weer naar Cambuur, JMD ook gefeliciteerd.

Rest mij nog het programma voor de play off tussen zwammy en Unregistere (komt zo!), maar vooral FC Zwolle Olé weer te bedanken voor al zijn scorebordjournalistiek. Zwolle, bedankt!
 

Bernardo

Well-known member
Waar is mijn schaal voor kampioenschap hoofdklasse?

KAMPIOENEN! #TERUGWAARWEHOREN #BernardoKomtEraan #HenkdeJongStijl
 

Mario

Well-known member
Bedankt voor de felicitaties, het was een mooi slot van een voor mij geweldig seizoen ik had nooit verwacht om nog eens kampioen te mogen worden in dit leuke maar soms ook frustrerende spel. De laatste weken ging het moeizaam, en leek de solide opgebouwde voorsprong te verdampen. In het lijstje met kampioenen heb ik sowieso het minste aantal punten, wel de eerste PSVer met de schaal😊

Dank aan Zwolle en Abu voor de organisatie, en dank aan Kralinger voor de spannende maar sportieve strijd.

Volgend seizoen zal ik met Willem II mijn best doen om de titel te verdedigen, dus wel fijn dat de Tilburgers gewoon weer mee mogen doen in dit Saté universum. Eerst maar eens het EK met Polen komende maand.
 

Hankie

Well-known member
Van harte Mario zeer verdiend kampioenschap!


De houdiniact van Feyenoord was van zeer grote klasse. 3 wedstrijden geleden op de laatste plaats en nu keurig 13e.
 

Abubakari

Well-known member
Van harte Mario zeer verdiend kampioenschap!


De houdiniact van Feyenoord was van zeer grote klasse. 3 wedstrijden geleden op de laatste plaats en nu keurig 13e.
Ook wel een felicitatie waard. Gefeliciteerd. Volgens mij heb ik dit seizoen 6 punten aan jou verspeeld, dus ik heb een mooi aandeel in jouw handhaving. (Boer met kiespijn smilie).
 

Abubakari

Well-known member
@zwammy & @Unregistere

De PLAY OFF

AANVANG Woensdag 18.45
18.45 FC Utrecht-FC Groningen ( - ) -
Minuut eerste goal:
Eerste doelpuntenmaker:

21.00 Feyenoord-Sparta ( - ) -
Minuut eerste goal:
Eerste doelpuntenmaker:

Donderdag
18.45 NEC-Roda JC ( - ) -
Minuut eerste goal:
Eerste doelpuntenmaker:

21.00 Emmen-NAC ( - ) -
Minuut eerste goal:
Eerste doelpuntenmaker:


Eindstand precies goed 3 punten, juiste resultaat 1 punt (geldt ook voor de ruststand)
Eerste doelpuntenmaker goed = 3 punten
Minuut eerste goal goed = wie er het dichtst bij zit krijgt 2 punten
 
Bovenaan