Wedstrijd begon 18:45.Huh? Ik had de post via de mobiele app even voor 18.00 hier geplaatst. Dat weet ik nog want ik had een afspraak om die tijd en net even de gelegenheid die ene wedstrijd erop te gooien. Dat was dus net voor 19.00 Nederlandse tijd.
Volgens de site 18:56 wedstrijd begon om 18:45Huh? Ik had de post via de mobiele app even voor 18.00 hier geplaatst. Dat weet ik nog want ik had een afspraak om die tijd en net even de gelegenheid die ene wedstrijd erop te gooien. Dat was dus net voor 19.00 Nederlandse tijd.
Dan vind ik het ook best.Wat mij betreft is het allemaal prima, ik ga er sowieso niet van profiteren. Drama weekend tot op heden.
Ah, in de toto stond er 20.00 dacht ik, dan had ik de andere tijd niet meegekregen.Volgens de site 18:56 wedstrijd begon om 18:45
Mij maakt het niet uit hoor normaal kijk ik wat Friesland er mee doet maar ook Abubakari mag zeggen wat ik er mee moet
Zoek het samen maar uit.Als ik met 1 punt verlies wordt het een gelijkspel neem ik aan....
Omdat het een test evenement was en de avondklok nog gold was de aftrap verzet. Kan me wel voorstellen dat je dat in het VK niet hebt meegekregen.Ah, in de toto stond er 20.00 dacht ik, dan had ik de andere tijd niet meegekregen.
Hah, 1-1 in Emmen was 3-3 geweest, maar de 2-1 maakt het 6-0@Satyr : faalangst?