Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21

Abubakari

Well-known member
Bijna iedereen scoorde daar 3 punten, dus je bent rijp voor de sloop, zo heb ik mijn spelers in de rust voorgehouden. We knallen er na rust overheen!
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ondertussen wel benieuwd hoe het met Zwolle Olé gaat, heb je al wat meer duidelijkheid gekregen?
Morgen gaan ze een punctie afnemen van een lymfeklier om 9:30 een uur later ga ik door een pet-scan en als ik geluk heb krijg ik smiddags de uitslag anders wordt het na de kerst hopelijk kunnen ze met die punctie genoeg weghalen om te onderzoeken anders moet ik nog geopereerd worden maar dat is dus afwachten
 

Joost

Well-known member
Morgen gaan ze een punctie afnemen van een lymfeklier om 9:30 een uur later ga ik door een pet-scan en als ik geluk heb krijg ik smiddags de uitslag anders wordt het na de kerst hopelijk kunnen ze met die punctie genoeg weghalen om te onderzoeken anders moet ik nog geopereerd worden maar dat is dus afwachten
Sterkte!
 

Abubakari

Well-known member
Bijna iedereen scoorde daar 3 punten, dus je bent rijp voor de sloop, zo heb ik mijn spelers in de rust voorgehouden. We knallen er na rust overheen!
Willem II - Ajax 4-5.

Wedstrijd ligt nog volledig open met nogal wat verschillende prognoses dus ik ga zeker niet te vroeg juichen, Willem II is niet voor niks koploper.
 

Abubakari

Well-known member
Dat lukt PSV sowieso zelden... Dus iedereen die inzet op 0 tegendoelpunten heeft dat aan zichzelf te danken dat het geen driepunter wordt... :p
Thuis had psv tot deze wedstrijd 2 tegentreffers, je hebt je schriftje wat PSV betreft niet op orde.

Maar goed, het maakte verder niet uit, Ajax velt koploper Willem II. Fijn aan de kerstkroketten dus. AZ ook nog van de andere koploper gewonnen? Zou mooi zijn voor de spanning bovenin.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
De koplopers gaan beide onderuit, Willem II wist na rust niet meer te scoren tegen Ajax maar kreeg er wel twee tegen, Vitesse maakte er bij AZ eentje, maar kreeg er 4 om de oren.

Twente profiteerde en verkleind het gat naar de top 2, PSV laat dure punten liggen tegen nr 17 VVV en Heerenveen scoorde na rust ook niet en ging onderuit bij Feyenoord.

Ajax won dus wel en haakt zo ookweer enigszins aan in een alles of niets wedstrijd tegen de koploper.

Er waren er meer die na rust niet wisten te scoren, het bontst maakte Blauw Geel 38 het, die scoorden ook voor rust niet.

Onderin was het een slechte ronde voor hekkensluiter Fortuna, zelf ruim onderuit en de concurrenten pakten punten.

In de hoofdklasse blijven schaakliefhebber, Magikan en Suikerbrood zonder puntverlies, de zuiderlingen doen het belabberd, zwammy en Fregge verloren dik en blijven puntloos, Kielse Rat staat ook nog met lege handen.

Fortuna Sittard - SC Cambuur (fortuna1987-Bernardo) 4-6
FC Emmen - FC Utrecht (JMD - Satyr) 2-2
PSV - VVV (gevegt-Maasveld) 6-6
FC Twente - Sparta Rotterdam (Groene Scout-Simon) 6-4
AZ - Vitesse (Andre-Kralinger) 9-7
Willem II - Ajax (Mario - Abubakari) 4-6
ADO Den Haag - PEC Zwolle (Joost-Willy) 5-7
FC Groningen - Heracles Almelo (unregistere - SC Heerenveen) 5-6
Feyenoord - SC Heerenveen (Hankie-pes5) 6-4

Hoofdklasse B
Week #2
VDZ (Susaa) - GUDOK (zwammy) 7-1
VC Trynwâlden (Suikerbrood)-vv Hattem (FC Zwolle Ole) 5-4
RVVH (Schaakliefhebber)-Blauw Geel '38 (Fregge) 6-0
VVA (Magikan)-Beerschot (Kielse Rat) 7-4
 
Bovenaan