Waarom? Als ik de doelpunten die Hankie met ADO heeft gescoord koppel aan de tegengoals van Feyenoord komt er toch geen wirwar? Op die manier koppel ik ook de resultaten van Joost, Willy en JMD aan hun nieuwe club. Lijkt mij het logischt.1; anders krijg je een wirwar.
Krijg de hik ouwe lul4: Hankie extra strafpunten geven!
Waarom? Als ik de doelpunten die Hankie met ADO heeft gescoord koppel aan de tegengoals van Feyenoord komt er toch geen wirwar? Op die manier koppel ik ook de resultaten van Joost, Willy en JMD aan hun nieuwe club. Lijkt mij het logischt.
Ik ga dus voor 2.
Alleen de score/puntenaantal van Hankie verandert, voor de rest verandert er niks.Maar dan gaat toch iedere keer de stand op z'n kop? Wat voor competitie heb je als er telkens andere uitslagen komen? Persoon A staat op plek 7 en heeft 12 duels gespeeld met bijbehorende scores. Dan kun je m.i. net zo goed alleen tellen wie de meeste doelpunten heeft gescoord, want wat is het nut nog van tegen elkaar spelen dan?
Voor de promovendi snap ik dit wel, omdat je dan in een andere divisie speelde. Als de consequentie nu echter is dat er meerderen van club wisselen, dan zou ik zeggen optie 3; je speelt mooi met de club bij wie je begon, tenzij je promoveert/degradeert.
Week #1 | ||
vv Hattem (FC Zwolle Ole) | - | GUDOK (zwammy) |
VC Trynwâlden (Suikerbrood) | - | VDZ (Susaa) |
Blauw Geel '38 (Fregge) | - | VVA (Magikan) |
Beerschot (Kielse Rat) | - | RVVH (Schaakliefhebber) |