Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21

Abubakari

Well-known member
1; anders krijg je een wirwar.
Waarom? Als ik de doelpunten die Hankie met ADO heeft gescoord koppel aan de tegengoals van Feyenoord komt er toch geen wirwar? Op die manier koppel ik ook de resultaten van Joost, Willy en JMD aan hun nieuwe club. Lijkt mij het logischt.

Ik ga dus voor 2.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waarom? Als ik de doelpunten die Hankie met ADO heeft gescoord koppel aan de tegengoals van Feyenoord komt er toch geen wirwar? Op die manier koppel ik ook de resultaten van Joost, Willy en JMD aan hun nieuwe club. Lijkt mij het logischt.

Ik ga dus voor 2.

Maar dan gaat toch iedere keer de stand op z'n kop? Wat voor competitie heb je als er telkens andere uitslagen komen? Persoon A staat op plek 7 en heeft 12 duels gespeeld met bijbehorende scores. Dan kun je m.i. net zo goed alleen tellen wie de meeste doelpunten heeft gescoord, want wat is het nut nog van tegen elkaar spelen dan?

Voor de promovendi snap ik dit wel, omdat je dan in een andere divisie speelde. Als de consequentie nu echter is dat er meerderen van club wisselen, dan zou ik zeggen optie 3; je speelt mooi met de club bij wie je begon, tenzij je promoveert/degradeert.
 

Hankie

Well-known member
Als het te moeilijk is geeft het niet. Maar ik zou gewoon zeggen 1 op 1 punten overzetten en geen gegoochel met andere wedstrijden.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik ben het met Abu eens, gewoon dezelfde methode als bij anderen die clubs tijdens een seizoen overnemen, 2 dus.
 

Abubakari

Well-known member
Maar dan gaat toch iedere keer de stand op z'n kop? Wat voor competitie heb je als er telkens andere uitslagen komen? Persoon A staat op plek 7 en heeft 12 duels gespeeld met bijbehorende scores. Dan kun je m.i. net zo goed alleen tellen wie de meeste doelpunten heeft gescoord, want wat is het nut nog van tegen elkaar spelen dan?

Voor de promovendi snap ik dit wel, omdat je dan in een andere divisie speelde. Als de consequentie nu echter is dat er meerderen van club wisselen, dan zou ik zeggen optie 3; je speelt mooi met de club bij wie je begon, tenzij je promoveert/degradeert.
Alleen de score/puntenaantal van Hankie verandert, voor de rest verandert er niks.
Ik geloof ook niet dat Hankie er voordeel van heeft, dus wat mij betreft maken we voor 1x een uitzondering voor Hankie.
En dan volgens de optie die een meerderheid heeft.

Ik wil er ook geen gewoonte van maken, we maken een uitzondering voor Hankie die al lang mee doet en nog nooit de kans heeft gehad met Feyenoord te spelen. Anders blijven we inderdaad bezig en dat lijkt mij ook gee goed idee.
 

Abubakari

Well-known member
Hankie naar Feyenoord, Joost naar ADO. Welke club kiezen Willy en JMD?

Ik heb Emmen en PEC in de aanbieding.
 

Kielse Rat

Well-known member
Congrats nog JMD met de promotie. Zuur dat het op twee doelpunten aankomt, maar voor degradatie was het een nog niptere zaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
JMD dus naar Emmen.

Zal de boel later vandaag berekenen en integreren. En dan ook het schema voor de hoofdklasse publiceren. Deze keer gaat het over 11 wedstrijden. Eerste 3 promoveren weer.
 

Abubakari

Well-known member
Schema Hoofdklasse:

Week #1
vv Hattem (FC Zwolle Ole)-GUDOK (zwammy)
VC Trynwâlden (Suikerbrood)-VDZ (Susaa)
Blauw Geel '38 (Fregge)-VVA (Magikan)
Beerschot (Kielse Rat)-RVVH (Schaakliefhebber)
 
Bovenaan