Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21

PES5

Administrator
Forumleiding
Abubakari zal wel regelen welke clubs gekozen kunnen worden.
Want misschien kan Hankie zijn clubje Feyenoord we lovernemen.
Joost 1e keus
willy 2e keus
JMD 3e keus

En veranderen dan ook de scores van Hankie? Lijkt me niet toch? Anders tellen die eerste duels helemaal niet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Fraaie overwinning. Eigenlijk de hele wedstrijd tegen een achterstand aangekeken en in de laatste 20 minuten toch veerkracht tonen. Trots op de mannen.
 

Hankie

Well-known member
Wat een ontsnapping tegen de Special One de rug gerecht na een vroege achterstand en in de laatste 20 minuten erover heen. Zeer trots op de spelers en nog dronken van geluk! Het gerucht gaat dat de succesvolle coach zelfs een transfer kan maken naar een tobclub.
 

zwammy

Well-known member
Wat een ontsnapping tegen de Special One de rug gerecht na een vroege achterstand en in de laatste 20 minuten erover heen. Zeer trots op de spelers en nog dronken van geluk! Het gerucht gaat dat de succesvolle coach zelfs een transfer kan maken naar een tobclub.

Gefeliciteerd Feyenoorder 🙂
 

gevegt

Well-known member
De heertjes dachten dat we er al waren. Hedenochtend zijn we om 6.00 uur begonnen met straftraining.
Dat zal ze leren!

Gefeliciteerd hipmans!
 

Abubakari

Well-known member
Ik wil gewoon mijn eigen scores behouden ook al zal ik waarschijnlijk onderaan staan.

Als iedereen het okay vindt dat Hankie naar Feyenoord gaat dan moet het maar. Ik wil hem de droomtransfer niet onthouden en Joost wil ook wel naar ADO ipv naar Feyenoord.
Wat moeten we doen?

1.Hankie met zijn Haagse cijfers naar Feyenoord laten gaan
2. Hankies scores koppelen aan die van Feyenoord
3. Hankie gewoon bij ADO laten blijven.

Zeg het maar.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Hij mag van mij met zijn haagse cijfers naar zijn cluppie.
Maakt mij niet zo veel uit als het wat anders wordt.
Jij moet alles maar weer verwerken dat is het probleem.
 
Bovenaan