Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21

FC Zwolle Ole

Well-known member
De Eindstanden van Ronde 1 :

Eredivisie :
FC Utrecht (Satyr) - AZ (Andre) 6-9
SC Heerenveen (PES5) - Willem II (Mario) 6-7
PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) - Feyenoord (Susa) 8-6
FC Twente (De Groene Scout) - Fortuna Sittard (fortuna1987) 7-8
FC Emmen (zwammy) - VVV (Maasveld) 8-5
Heracles Almelo (SC Heerenveen) - ADO Den Haag (Hankie) 6-6
Sparta Rotterdam (Simon) - Ajax (Abubakari) 9-10
FC Groningen (Unregistere) - PSV (gevegt) 5-7
sc Cambuur (Bernardo) - Vitesse (Kralinger) 8-9
Hoofdklasse :
RVVH (Schaakliefhebber) - Blauw Geel`38 (Fregge) 5-6
VVA (Magikan) - VC Trynwâlden (Suikerbrood) 8-8
Gemert (Willy) - Beerschot (Kielse Rat) 4-3
sv Hillegom (JMD) - RKVSB (Joost) 9-3
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Hoppa!!! Koploper in de eredivisie. :)

Zo, wat een start. Beste score van het weekend en de kraker tegen SimonSparta met 10-9 gewonnen, ik dank Heracles en vind het lullig voor Simon dat ie met lege handen staat.
 

Mario

Well-known member
Thnx

Fijn on weer terug te zijn in de Eredivisie, en dan meteen winnen bij de titelverdediger :heinz:
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Hoppa!!! Koploper in de eredivisie. :)

Zo, wat een start. Beste score van het weekend en de kraker tegen SimonSparta met 10-9 gewonnen, ik dank Heracles en vind het lullig voor Simon dat ie met lege handen staat.
Ik wist dat zelfs het opstellen van Beugelsdijk niet genoeg zou zijn om de spitsen van Ajax af te stoppen, dus ik heb vol op de aanval gespeeld.
Ik ben tevreden met onze doelpuntenproductie, maar onze verdediging bleek nóg lekker te zijn dan die van Excelsior.
Jammer voor vandaag, maar als ik het scorende vermogen op niveau kan houden dan komen die punten vanzelf.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Cambuur - Vitesse was voor de neutrale toeschouwers een prachtige wedstrijd. Bijna ging het nog verkeerd, de chauffeur van de spelersbus reed in eerste instantie richting Waalwijk, maar hij werd er al snel op gewezen dat hij in Leeuwarden moest zijn en draaide om waardoor we op tijd bij het Cambuur stadion aankwamen. De wedstrijd zelf was aanvallend erg goed, verdedigerend niet zo. Maar dat leverde een mooie wedstrijd op met een 8-9 overwinning voor ons waardoor de 3 punten mee naar Arnhem gingen. Complimenten aan Cambuur, dat erg goed speelde en het ons lastig maakte.
 
Bovenaan