Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

PES5

Administrator
Forumleiding
Ja... Hoe nou verder?

Er schijnt straks (oa?) in Duitsland & Italie weer gevoetbald te worden. Ik wilde die wedstrijden dan gebruiken om deze competitie uit te spelen. Want driekwart seizoen voor Jan Lul gespeeld vind ik echt een slechte optie.
Al weet ik niet wanneer ze weer gaan voetballen, maar op zich zou dat moeten kunnen toch?
Bekerfinale kan dan ook alsnog gespeeld worden.

Wat vinden we daarvan?

Ik vind het prima. Laten we gewoon even afwachten.

Abubakari

Well-known member
Enige probleem wat ik voorzie is dat een hoop mensen het forum niet meer lijken te bezoeken.

Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Ja... Hoe nou verder?

Er schijnt straks (oa?) in Duitsland & Italie weer gevoetbald te worden. Ik wilde die wedstrijden dan gebruiken om deze competitie uit te spelen. Want driekwart seizoen voor Jan Lul gespeeld vind ik echt een slechte optie.
Al weet ik niet wanneer ze weer gaan voetballen, maar op zich zou dat moeten kunnen toch?
Bekerfinale kan dan ook alsnog gespeeld worden.

Wat vinden we daarvan?

Prima plan, mocht dat allemaal onverhoopt niet doorgaan lijkt het me het eerlijkste om naar de gescoorde doelpunten tot nu toe te kijken.

Abubakari

Well-known member
ADO blijft erin, net een week te vroeg gedegradeerd :hsv:

Waar lees je dat?

De satékrokettenbond is de KNVB niet.

Hier is Cambuur gewoon gepromoveerd. Wie er plaats moet maken moet nog beslist worden, maar gezien de nare reacties dkv heb ik daar mijn gedachten wel over.

Abubakari

Well-known member
Alleen helpt dat waarschijnlijk niet veel als ze het forum niet daadwerkelijk bezoeken... Maar ja, dat zien we dan wel weer!

Alle deelnemers zijn de afgelopen week nog online geweest leerde een snelle blik op de ledenlijst.
Dus op zich zou een pb'tje dus best nuttig zijn.

Magikan

Well-known member
Ben de afgelopen tijd niet vaak online geweest, toevallig van de week. Mis het allemaal wel :p Hopelijk kunnen we snel weer aan de bak!

JMD

Well-known member
Goede optie Abu!!!

Tijd dat de Satékroketten ook internationaal bekend gaan worden want in Duitsland, Engeland, Italië en Spanje kennen ze dit bv allemaal nog niet.

Bovenaan