Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

JMD

Well-known member
Ik ben er ook bij.

En er zijn nog 9 speelrondes te spelen bij onze Oosterburen, dus dan kan de Saté-eredivisie/hoofdklasse gewoon afgemaakt worden.

De enige vraag is waar er voorspeld moet worden... (in welk topic dus)

gevegt

Well-known member
Ik ben er ook bij.

En er zijn nog 9 speelrondes te spelen bij onze Oosterburen, dus dan kan de Saté-eredivisie/hoofdklasse gewoon afgemaakt worden.

Ich habe ooch keine anhung.

Marinos

Well-known member
De 01.Bockworst Liga ook een keertje winnen? Waarom niet! Ik doe mee. Wanneer is de huldiging?

JMD

Well-known member
Ik stel dan wel voor dat we niet meer verder gaan met Ajax, Feyenoord, PSV enz, maar dat iedereen in de 'eredivisie' een Duitse club uit de BL kiest om te vertegenwoordigen... :) (waarbij we natuurlijk wel de stand t/m de 25e ronde meenemen)
In de hoofdklasse hetzelfde lijkt me.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik stel dan wel voor dat we niet meer verder gaan met Ajax, Feyenoord, PSV enz, maar dat iedereen in de 'eredivisie' een Duitse club uit de BL kiest om te vertegenwoordigen... :) (waarbij we natuurlijk wel de stand t/m de 25e ronde meenemen)
In de hoofdklasse hetzelfde lijkt me.

Tuurlijk niet. Gewoon programma eredivisie aanhouden. We maken deze competitie toch af?

Abubakari

Well-known member

In het voorspeltopic wat ik net geopend heb en wat sticky staat in de Satékroketten sectie. Ronde 26 staat klaar.
http://www.devoetbalkantine.nl/forum...144#post757144

Tot nu toe (snel geteld) 16 deelnemers (inclusief ene gevegt, maar die kan wel invallen voor een afwezige).
Uiteraard houdt iedereen zijn NLse club. Al is het wel afhankelijk van welke eredivisiecoaches afwezig zijn, in dat geval schuiven hoofdklassers door naar de vacante positie in de eredivisie. Nog anderhalve week voor we weer beginnen, dus die laatste 2 zullen ook wel op komen dagen. 18 is minimaal, maar hoe lossen we het op als we bijvoorbeeld 20 deelnemers hebben?

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Dit is waar we gebleven waren:

ADO Den Haag (Suikerbrood) - Fortuna Sittard (Fortuna 1987)
Willem II (Pascallovic) - SC Heerenveen (PES)
PEC Zwolle (FC Zwolle Olé)- Heracles Almelo (SC Heerenveen)
PSV (Kielse Rat) - FC Emmen (zwammy)
FC Utrecht (Bernardo) - Vitesse (Kralinger)
Sparta Rotterdam (Simon) - Feyenoord (Susa)
Ajax (Abubakari) - FC Twente (Groene Scout)
RKC Waalwijk (Reinoud) - FC Groningen (Unregistere)
VVV (Maasveld) - AZ (Andre)

10 eredivisiecoaches die zich al gemeld hebben + Willy, JMD, Mario, Marinos, Magikan & gevegt.

Abubakari

Well-known member
Ik wilde de hoofdklassers de plekken van de niet verschijnende eredivisjecoaches in laten nemen.
Anders zijn er veel te veel eredivisie wedstrijden met maar 1 deelnemer.

En SC Heerenveen heb ik hier nog niet gezien, of heeft die je een pb gestuurd?

Laatst bewerkt:

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ik wilde de hoofdklassers de plekken van de niet verschijnende eredivisjecoaches in laten nemen.
Anders zijn er veel te veel eredivisie wedstrijden met maar 1 deelnemer.

En SC Heerenveen heb ik hier nog niet gezien, of heeft die je een pb gestuurd?

We hebben natuurlijk nog een hele week dus iedereen kan nog komen opdagen toch.
En ja SC Heerenveen heeft het mij doorgegeven en zal vanavond nog reageren.

Marinos

Well-known member
Als je er teveel hebt dan neem ik wel vervroegd afscheid. Je kunt tenslotte niet alles winnen.

André

Well-known member
Naar Venlo dat is al bijna duitsland
Omdat we toch duitsland doen gooi ik alvast grote blikken bier in de koeling :proost:

Marinos

Well-known member
Jij kunt beter overwegen om helemaal geen afscheid te nemen. Vind ik.

Tja, vroeger werd je hier beoordeeld op je creativiteit. Tegenwoordig is het voornamelijk nog die voorspellingen en zijn de nieuwsberichten, krantenknipsels en photoshops zo goed als verdwenen.

Bovenaan