Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

Abubakari

Well-known member
Ja, we zijn ver weg geraakt van wat het ooit was. Ik vind het ook wel jammer dat het nu meer het zoveelste spelletje is ipv wat het eerst was.

Ik mis ook nog de bevestiging van een stuk of 5 eredivisie spelers dat ze weten dat we weer verder gaan. De competitie met 13 vd 18 coaches afmaken met de Bundesliga... Ik neig er meer en meer naar om die Bundesliga voor een apart kampioenschap te gebruiken met de mensen die wel op zijn komen dagen.

Laatst bewerkt:

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ja, we zijn ver weg geraakt van wat het ooit was. Ik vind het ook wel jammer dat het nu meer het zoveelste spelletje is ipv wat het eerst was.

Ik mis ook nog de bevestiging van een stuk of 5 eredivisie spelers dat ze weten dat we weer verder gaan. De competitie met 13 vd 18 coaches afmaken met de Bundesliga... Ik neig er meer en meer naar om Fortuna 1987 maar gewoon uit te roepen tot kampioen en die Bundesliga voor een apart kampioenschap te gebruiken met de mensen die wel op zijn komen dagen.

Ik heb iedere deelnemer nog even een pb gedaan om de voorspellingen te plaatsen.(je moet ze zelf ook nog plaatsen)
En anders vind ik jouw oplossing ook prima.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Het Elftal van PEC Zwolle is er door de corona crisis wel ouder op geworden.
Maar we staan te popelen om te beginnen.

Oud zwolle.jpg

Abubakari

Well-known member
Het gaat mij er niet om wie zijn voorspelling geplaatst heeft maar om de 5 eredivisiecoaches die taal noch teken hebben gegeven de afgelopen week en waarvan ik niet denk dat die nog gaan voorspellen. De eredivisie afmaken met 5 invallers, ja het kan, maar moet je dat willen.

Daarom zeg ik laten we de competitie maar afmaken als iedereen weer terug is en de komende weken um die Corona Bokahl spelen.
Tenzij de meerderheid de competitie nu af wil maken zonder Pascallo, Reinoud, Simon, Kralinger en nog iemand.

Bekerfinale kunnen we trouwens wel gewoon vlot doen aangezien pes5 en Susa wel beide da sind.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Wel of niet de competitie op deze manier afmaken?
Meeste stemmen gelden, stemmen tot zaterdag 12. 30.Zien we dan wel weer verder

1. JA, doe maar wat hoofdklassers op de plek van de afwezigen en verzin maar wat voor de overblijvers.

2. NEE, is niks, doe maar een strijd om de corona Bokahl en dan zien we in september wel weer verder.

Ik kies voor 1.

Marinos

Well-known member
Ik neem aan dat je net als de KNVB de stemming voor kennisgeving aanneemt en sowieso 1 doet?

Ik stem voor 1.

Bernardo

Well-known member
Wel of niet de competitie op deze manier afmaken?
Meeste stemmen gelden, stemmen tot zaterdag 12. 30.Zien we dan wel weer verder

1. JA, doe maar wat hoofdklassers op de plek van de afwezigen en verzin maar wat voor de overblijvers.

2. NEE, is niks, doe maar een strijd om de corona Bokahl en dan zien we in september wel weer verder.

Ik kies voor 1.

2

Abubakari

Well-known member
:p

Dan doe ik wel niet mee, nu Cambuur niet promoveert kan ik dan tenminste met Jong Cambuur in de de hoofdklasse:heinz::p

Cambuur is hier gewoon gepromoveerd hoor.
RKC er uit, Cambuur er in. Gaan we ook niet over stemmen, dat is gewoon al beslist.

Bovenaan