Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

Simon

Administrator
Forumleiding
Wegens gebrek aan voorspellingen, vandaag bij de lunch maar voor een broodje satékroket gegaan

20200313_132813.jpg

Abubakari

Well-known member
Ik heb besloten dit seizoen voortijdig te beëindigen.
Driekwart seizoen voor niks, dat doen we natuurlijk niet. Dus ik heb besloten de eindstand op alfabetische volgorde op coachnaam te maken.

:heinz:​​​​​​
ABUBAKARI KAMPIOEN!

Maasveld

Well-known member
Driekwart seizoen voor niks, dat doen we natuurlijk niet. Dus ik heb besloten de eindstand op alfabetische volgorde op coachnaam te maken.

ABUBAKARI KAMPIOEN!

Elke beslissing is de juiste in deze tijd. Gefeliciteerd Abu, dik verdiend!

Unregistere

Well-known member

ABUBAKARI KAMPIOEN!

Proficiat Abu!

Zelf ook wel tevreden met mijn tweede plaats.

Groeten,

Anregistere

Abubakari

Well-known member
Bedankt mensen. Heel blij! Wat een seizoen, degraderen en dan toch gewoon kampioen worden, dat kan maar één.

Abubakari

Well-known member
Ja bedankt, hele seizoen heer en meester, dus in die zin is deze titel even logisch ls terecht.

Ik hoor net dat zwammy het er niet mee eens is.
Nou ja, je kunt niet iedereen tevreden houden, zelf kan ik wel leven met deze oplossing, neem aan dat er lang en goed over nagedacht is. Dus dan vind ik het een prima oplossing

PES5

Administrator
Forumleiding
Ben trouwens zelf wel heel blij met de bekerwinst. Ook nog bedankt Abu voor de felicitaties.

Abubakari

Well-known member
Ben trouwens zelf wel heel blij met de bekerwinst. Ook nog bedankt Abu voor de felicitaties.

Sorry, de bekerfinale wordt niet meer gespeeld, beker gaat naar de vorige winnaar, zal zo even kijken wie dat ook weer was.

Groene Scout bedankt voor de felicitaties.

Marinos

Well-known member
Ja bedankt, hele seizoen heer en meester, dus in die zin is deze titel even logisch ls terecht.

Ik hoor net dat zwammy het er niet mee eens is.
Nou ja, je kunt niet iedereen tevreden houden, zelf kan ik wel leven met deze oplossing, neem aan dat er lang en goed over nagedacht is. Dus dan vind ik het een prima oplossing

1. FC Zwammy en 1. FC Yokohama Marinos worden dus 1/2 2/1. Duidelijk

Bovenaan