Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

Abubakari

Well-known member
PEC Zwolle (FC Zwolle Ol?) - SVZ (Andre) 15-14
ADO Den Haag (Mario) - RVVH (Schaakliefhebber) 11-10
Excelsior (Kralinger) - SC Cambuur (Bernardo) 11-13
FC Groningen (Unregistere) - Mamio (Abubakari) 12-10
Xerxes DZB (Hankie) - Sparta Rotterdam (Simon) 5-16
vv Delfstrahuizen (Satyr) - Fortuna Sittard (fortuna1987) 7-17
FC Twente (Groene Scout) - PSV (Magikan) 7-6
RKC Waalwijk (Reinoud) - SC Heerenveen (PES5) 7-11
Ajax (Marinos) - Heracles Almelo (JMD) 14-15
Feyenoord (Susa) - NAC Breda (zwammy) 8-13
VVV Venlo (Maasveld) - Willem II (Pascallovic) 7-11
Read Swart (SC Heerenveen) - Gemert (willy) 6-8
 

Abubakari

Well-known member
De beste 4 verliezers.

Ajax (Marinos)14
SVZ (Andre)14
Excelsior (Kralinger)11
RVVH (Schaakliefhebber) en Mamio (Abubakari) 10

Kortom, Schaakliefhebber en ik spelen dit weekend om een plek in de volgende ronde. De andere 3 verliezers zijn door.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Heerlijk zo'n gunstige loting. Dan kun je zelfs met slecht voetbal, weinig goals en 2e keus spelers nog door naar de volgende ronde.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Een mooie ruime overwinning voor het zelfvertrouwen uit bij de amateurs van Xerxes/DZB. Wij hopen dat er nu een mooie loting komt voor de volgende ronde. thuis zou fijn zijn voor de fans.
 

Reinoud

Well-known member
Gefeliciteerd PES, RKC kan zich dus na een beker pot alweer volledig op de competitie richten. Het is niet anders...
 

Mario

Well-known member
ADO lijkt net op tijd het licht te hebben gezien. Na lijfsbehoud in de Eredivisie, nu ook een ronde verder in de sat? beker :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Prima de wedstrijd professioneel 'dood gemaakt' in de slotfase. Mamio probeerde het nog wel en die ploeg verdient alle respect voor de aanvallende speelwijze. Daarom gun ik het Abu van harte dat hij nog kans maakt om door te gaan als 'lucky loser'.

In Groningen is men tevreden, door naar de volgende ronde. Dat telt.
 

Marinos

Well-known member
Zo'n zak hooi als DGS trouwens, die kan er geen kut van maar mag dus evengoed door naar de volgende ronde. En een Abu of Schaakliefhebber zit straks thuis.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zo'n zak hooi als DGS trouwens, die kan er geen kut van maar mag dus evengoed door naar de volgende ronde. En een Abu of Schaakliefhebber zit straks thuis.

Ja, inderdaad. Ik stel voor dat DGS vrijwillig zijn plek afstaat :rumcolaa:
 

Abubakari

Well-known member
Prima de wedstrijd professioneel 'dood gemaakt' in de slotfase. Mamio probeerde het nog wel en die ploeg verdient alle respect voor de aanvallende speelwijze. Daarom gun ik het Abu van harte dat hij nog kans maakt om door te gaan als 'lucky loser'.

In Groningen is men tevreden, door naar de volgende ronde. Dat telt.

10 van de 12 clubs die door zijn goed, maar geen enkele 3punter. K*tspel. :hsv:
 
Bovenaan