Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

Unregistere

Well-known member
Een hoopgevende ruststand, maar nog niet geruststellend. Daarom voor alle zekerheid net een briefje laten bezorgen bij de omroeper. Die zet in de rust nu Django Wagner, Maan, Famke Louise, Davina Michelle, Suzan & Freek, Jannes en Tino Martin op. Alles om Abu uit zijn concentratie te halen.

Een goede tactiek, want in de warming-up leek het er heel even op alsof Abu stiekem stond mee te wiegen op de klanken van Kraantje Pappie. Bij het refrein 'Hey little Craney hoe gaat het nu? Ik heb je al een poos niet gezien in de stad mien jong' zag ik hem zelfs heel voorzichtig de handen in de lucht gooien. Daar hebben we goed van geprofiteerd, maar het eindsignaal van Bakkelie heeft nog niet geklonken.
 

Abubakari

Well-known member
Vechtpartij na volksmuziek en bekerwedstrijd Roda JC in Veen

Ik hoop toch dat ze bij Groningen wijzer zijn want het is duidelijk dat volksmuziek leidt tot agressie.
Daarnaast zal Mamio niet schromen een klacht in te dienen en ik weet toevallig dat de voorzitter van de sat?krokettenbond niet alleen fan van Mamio is, maar ook een hekel heeft aan de muziek waarmee Unregistere dreigt. Diskwalificatie behoort tot de mogelijkheden bij ernstige intimidatie.
 

André

Well-known member
Zal nog lastig worden om te winnen in Zwolle
2 van de laatste 4 wedstrijden dezelfde uitslag en ik sta 2 doelpunten achter
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De standen kort voor tijd :

PEC Zwolle (FC Zwolle Ol?) - SVZ (Andre) 15-13
ADO Den Haag (Mario) - RVVH (Schaakliefhebber) 11-10
Excelsior (Kralinger) - SC Cambuur (Bernardo) 11-13
FC Groningen (Unregistere) - Mamio (Abubakari) 12-9
Xerxes DZB (Hankie) - Sparta Rotterdam (Simon) 5-15
vv Delfstrahuizen (Satyr) - Fortuna Sittard (fortuna1987) 7-16
FC Twente (Groene Scout) - PSV (Magikan) 7-6
RKC Waalwijk (Reinoud) - SC Heerenveen (PES5) 6-11
Ajax (Marinos) - Heracles Almelo (JMD) 14-15
Feyenoord (Susa) - NAC Breda (zwammy) 7-13
VVV Venlo (Maasveld) - Willem II (Pascallovic) 7-11
Read Swart (SC Heerenveen) - Gemert (willy) 6-7
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
fortuna1987 heeft even een tijdreis gemaakt en de uitslagen opgeschreven geloof ik :jerry:
 

Abubakari

Well-known member
De beste vier verliezers gaan ook door.
Geheel in stijl met dit seizoen ben ik nu wat dat betreft nummer 5.:cab:
 

Unregistere

Well-known member
De beste vier verliezers gaan ook door.
Geheel in stijl met dit seizoen ben ik nu wat dat betreft nummer 5.:cab:

Het kan nog gelijk worden toch, als jij het vanavond helemaal goed hebt? Wij hebben de doelman al opdracht gegeven de veters wat losser te maken. Eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn tegen Mamio, maar de frisse amateurs kwamen na rust behoorlijk opzetten. Toch onder invloed van de prima muziek, denk ik.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Tot nu toe de beste verliezers :

Ajax (Marinos)14
SVZ (Andre)13
Excelsior (Kralinger)11
RVVH (Schaakliefhebber)10
Mamio (Abubakari) 9
Feyenoord (Susa)7
vv Delfstrahuizen (Satyr)7
VVV Venlo (Maasveld)7
PSV (Magikan)6
Read Swart (SC Heerenveen)6
RKC Waalwijk (Reinoud)6
Xerxes DZB (Hankie)5

Maar kan nog veel veranderen.
 

Abubakari

Well-known member
Het kan nog gelijk worden toch, als jij het vanavond helemaal goed hebt? Wij hebben de doelman al opdracht gegeven de veters wat losser te maken. Eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn tegen Mamio, maar de frisse amateurs kwamen na rust behoorlijk opzetten. Toch onder invloed van de prima muziek, denk ik.

Zag ik jou nou tijdens de samenvatting van Spakenburg-ASWH met een zorgelijke blik op je telefoon de stand bij Groningen-Mamio checken?
 

André

Well-known member
bij gelijk gaan beide ploegen verder ?
dan zou het kunnen dat je geen beste verliezers nodig hebt
 

Abubakari

Well-known member
Klopt helemaal!!! Maar gelukkig had je alleen ??ntellers en geen driepunters. Kwam ik goed weg.

De driepunters zijn bij mij dit seizoen bijzonder dun gezaaid. En om eerlijk te zijn lijkt 4-2 me ook niet heel erg voor de hand liggen bij FOR-ADO. Maar goed, wie weet zit het een keer mee.
 
Bovenaan