Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

Abubakari

Well-known member
Als ie het niet vrijwillig doet, dan maar gedwongen. Want met zo'n score heb je uiteraard niks in de volgende ronde te zoeken.
 

André

Well-known member
In een voetbalwedstrijd moet je meer scoren dan je tegenstander
Dat heeft hij gedaan dus wint hij terecht en door na de volgende ronde

Moet je zelf maar meer scoren of beter verdedigen
 

Unregistere

Well-known member
In een voetbalwedstrijd moet je meer scoren dan je tegenstander
Dat heeft hij gedaan dus wint hij terecht en door na de volgende ronde

Moet je zelf maar meer scoren of beter verdedigen

Deels waar, maar je moet ook mazzel hebben met de loting. Kijk maar naar de CL vorig jaar. Ajax kon ver komen omdat ze in een feestpoule zaten en PSV had pech met de zware loting. :p
 

Abubakari

Well-known member
Haha, ik ben JMD niet.

Zowaar, Mamio 4-2 voor in de play off tegen RVVH! AZ bedankt. Maar goed, we zijn er nog niet.
 

Abubakari

Well-known member
Nog geen idee of ik door ben, eerst Studio Sport kijken zonder de uitslagen te weten, maar vanavond of (waarschijnlijker) vannacht gaan we loten. Nou ja "we". Ik ga loten.
 

Abubakari

Well-known member
Ondanks de late 0-3 bij Feyenoord doe me in de competitie de zege kost hier wel gewonnen.
Vannacht de loting. Dus.
 

Abubakari

Well-known member
Een felicitatie met een envelop met inhoud en het verzoek niet de finale tegen Marinos te loten, bedankt zwammy, consider it done.
 

Abubakari

Well-known member
et voila, le loting!

PEC Zwolle (FC Zwolle Ol?)-SC Heerenveen (PES5)
ADO Den Haag (Mario)-NAC Breda (zwammy)
Sparta Rotterdam (Simon)-FC Groningen (Unregistere)
Gemert (willy)-Ajax (Marinos)
Willem II (Pascallovic)-Mamio (Abubakari)
Fortuna Sittard (fortuna1987)-SC Cambuur (Bernardo)
Excelsior (Kralinger)-AZ (Andre)
Heracles Almelo (JMD)-FC Twente (Groene Scout)

We gaan verder in december, stuk of 18 volgens mij. Programma volgt zodra de speeldata bekend zijn.
 
Laatst bewerkt:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
SVZ-thuis, normaal gesproken mag thuis tegen amateurs geen probleem zijn, maar we zullen zeker op onze hoede moeten zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Ja bedankt, jij ook succes in de Hoofdklasse alwaar we de degens wederom gaan kruisen.
appingedammamio.jpg


Bij rust nog comfortabel met 4-2 voor, maar door de 0-3 van Feyenoord nog even billenknijpen in de slotfase en het was duidelijk dat sommige spelers van Mamio er toen conditioneel doorheen zaten.
 

Unregistere

Well-known member
Kijk aan, op bezoek bij het Sparta van Simon. Dat is voor mijn assistent Bami Poldervaart en mij wel leuk, zo'n wedstrijd in de omgeving waarin wij allebei zijn geboren en getogen. Wel een pittige opponent.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Als de acht uitgeschakelde deelnemers er zin aan hebben maak ik daar wel een verliezers ronde voor.

RVVH (Schaakliefhebber) - Xerxes DZB (Hankie)
Feyenoord (Susa) - RKC Waalwijk (Reinoud)
vv Delfstrahuizen (Satyr) - Read Swart (SC Heerenveen)
VVV Venlo (Maasveld) - VVA (Magikan)
 
Bovenaan