Satékroketten Koep Afreak 2024 Lekker & Gezond- Discussietopic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bij Benin hebben we daar geen last van. Sterspelers hebben we niet, halve finales halen we niet.
 

Mario

Well-known member
'Zimbabwe is de enige underdog in deze groep, maar dat gegeven zou ons juist motiveren als we zeggen dat we de Ajax van de strijd om de Afrika Cup zijn'
• Knowledge Musona gebruikt in gesprek met Reuters het Champions League-avontuur van Ajax als voorbeeld voor zijn ploeg, die in de groepsfase Egypte, DR Congo en Oeganda treft.

Nou, die heb ik dus maar gelijk naar huis gestuurd. Totaal geen ambitie, als je slechts voor de halve finale gaat. Wellicht kan hij beter spelen voor Abuganda of zo.

0-0 tegen Zambia in de halve finale van de COSAFA Cup, en uitgeschakeld. Dat krijg je met deze mentaliteit. "Wij zijn het Ajax van Afrika ... " :hsv:
 

Abubakari

Well-known member
Oeganda verliest telkens na strafschoppen. Maakt niet uit want in het sat?kroketten universum doen we toch niet aan strafschoppenseries.
 

Mario

Well-known member
Nu spelen we weer tegen Nigeria. Denk ik lekker in Afrika aan de slag te gaan, moet ik plotseling hard werken :hsv:
 

Abubakari

Well-known member
Ik was blij dat wij Lesotho loten, sterk land is dat, na strafschoppen verloren, kan de focus weer op de Afrika Cup. Oftewel lekker tot 21 juni een beetje in de zon zitten met een goed boek.
 

Reinoud

Well-known member
Lang getwijfeld, maar besloten om Veldwijk als sat?sub toch mee te nemen naar de Koep Afreak.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vandaag gaan we beginnen! Nog drie potjes, dan kunnen we weer naar huis, op tv zie je het toch veel beter dan vanuit een dugout.
 

Unregistere

Well-known member
Na een zware en lange selectieprocedure heb ik de 23 spelers die Tanzania naar het goud moeten leiden geselecteerd.

De aanvoerdersband wordt gedragen door Frank Domayo, een echte smaakmaker.

Na 39 jaar weer eens van de partij. Het hele land is trots. President John Pombe Magufuli gaf iedereen na de kwalificatie al een stuk land in Dodoma. Ben benieuwd wat we krijgen bij toernooiwinst... Misschien een snackbar?

De Taifa Stars zijn er klaar voor!

Taifastar.jpg

Onze nieuwe tactiek: bij de elftalfoto al voor verwarring zorgen door af te wijken van de gangbare opstelling
 

Marinos

Well-known member
Zeg wij hebben geen krant of internet hier. Wanneer begint het toernooi en waar mogen wij onze shirtjes ophalen?

#Verstuurd met mijn Postduif vanuit de dorre vlakte.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik lees dat Mali morgen een bondsvergadering moet houden van de FIFA en als dat niet gebeurd, worden ze uit het toernooi gebonjourd! Burfina Faso staat klaar om in te vallen.

Bij Benin heb ik de volgende ellendebende een shirt gegeven:

Goalkeepers: Saturnin Allagbe (Niort/FRA), Fabien Farnolle (Yeni Malatyaspor/TUR), Cherif Dine Kakpo (Buffles Borgou)
Defenders: Khaled Adenon (Amiens/FRA), Moise Adilehou (Levadiakos/GRE), Seidou Baraze (Yzeure/FRA), Rodrigue Fassinou (ASPAC), Emmanuel Imorou (Caen/FRA), David Kiki (Red Star/FRA), Junior Salomon (Plateau Utd/NGR), Olivier Verdon (Sochaux/FRA)
Midfielders: Jordan Adeoti (Auxerre/FRA), Sessi D’Almeida (Yeovil/ENG), Rodrigue Kossi (Club Africain/TUN), Mama Seibou (Toulon/FRA), Stephane Sessegnon (Genclerbirligi/TUR), Anaane Tidjani (Ben Guerdane/TUN)
Forwards: Desire Azankpo (Senica/SVK), David Djigla (Niort/FRA), Jodel Dossou (Vaduz/LIE), Steve Mounie (Huddersfield/ENG), Mickael Pote (Adana Demirspor/TUR), Cebio Soukou (Hansa Rostock/GER)

Ik had zo weinig keus, dat ik spelers uit de eigen competitie heb gekozen. Is het niveau van het WK voor vrouwen, maar dan gespeeld door mannen. Het grootste probleem speelt zich af tussen de palen, mijn drie keepers zijn de toppers in de selectie, maar er kan maar ??n keepen. Ik denk er over om die andere twee als verdediger op te stellen. Of spits. Bijvoorbeeld.

edit: Dat van Mali is echt waar, https://www.africanews.com/2019/06/10/mali-runs-the-risk-of-getting-kicked-out-of-afcon/
 

Susa

New member
Mijn vakantie zit er inmiddels ook op!!

Morgen de eerste training met de selectie van Madagaskar.

Geen idee wat ik zal aantreffen:rumcolaa:
 

Unregistere

Well-known member
Zeg wij hebben geen krant of internet hier. Wanneer begint het toernooi en waar mogen wij onze shirtjes ophalen?

#Verstuurd met mijn Postduif vanuit de dorre vlakte.

Is het zo erg in Ivoorkust? Hier in Tanzania hebben we gewoon WiFi en 4G als een zonnetje.

Heerlijke voorbereiding op Zanzibar. Er is net een dameshockeyteam geland voor een vakantie, hopelijk leiden zij de boel niet te veel af.

maxresdefault.jpg


Deze was heur badpak al vergeten bijvoorbeeld...
 

Batigoal

Well-known member
Ook bij Guinee-Bissau geen problemen. Ik heb van de bond gehoord dat nagenoeg al mijn spelers geboren zijn in Portugal, dus ik neem alvast een voorschot op mijn selectie:

resizedcrop-7f2efbd7fb7bc4b12afab8a4ba6a6aea-840x480.jpg


Guinee-Bissau gaat voor de eindoverwinning!
 
Bovenaan