Satékroketten Koep Afreak 2024 Lekker & Gezond- Discussietopic

Abubakari

Well-known member
Een topic voor de voorspellingen + het wedstrijdschema + groepsindeling + de regels (24 deelnemers, nummers 1+2 plus de 4 meest scorende nummers 3 of 4 = 16 landen gaan door naar de achtste finales).

http://www.devoetbalkantine.nl/show...ma-Standen-Voorspellingen&p=493211#post493211

Hier de groepen:

Groep A (Poel of Death)
Oeganda (Abubakari)
Congo-Kinshasa (Kielse Rat)
Egypte (Kralinger)
Zimbabwe (Mario)

Groep B (Poule Divers)
Burundi (Andre)
Guinee (fortuna1987)
Nigeria (PES5)
Madagaskar (Susa)

Groep C (Brabonegers groep -1)
Algerije (JMD)
Kenia (zwammy)
Tanzania (Unregistere)
Senegal (Magikan)

Groep D (Poule Ajax + de verdwaalde Kameraad)
Zuid-Afrika (Reinoud)
Ivoorkust (Marinos)
Namibi? (Pascallovic)
Marokko (Hankie)

Groep E (Groep Noord Ooster + de verdwaalde Limbabwaan
Angola (SC Heerenveen)
Mali (De Groene Scout)
Mauritani? (FC Zwolle Ole)
Tunesi? (Maasveld)

Groep F (Poule DKV & Regio Rijnmond)
Kameroen (Bernardo)
Guinee-Bissau (Batigoal)
Ghana (Simon)
Benin (Satyr)

21 juni begint het, maar je kunt nu al voorspellen.
 

Abubakari

Well-known member
We hebben niet veel WK ervaring zo te zien:
World Cup record
1930 to 1974 – Did not enter
1978 – Did not qualify
1982 – Withdrew
1986 to 2014 – Did not qualify

Ze zeiden er wel bij dat als ze zich in 1982 niet terug getrokken hadden ze misschien wel Wereldkampioen waren geworden.

Mijn perspresentatie was vandaag ook.
5ce40b70a167d-abuganda.png


En ons trainingspak lag ook al klaar.
02-shirt-rood-noel-300x450.jpg


We pakken het nu eens serieus aan, we hebben zelfs een voedingsdeskundige/di?tist!
534
 

Kielse Rat

Well-known member
Offici?le bronnen melden dat behalve Oeganda ook Egypte/Kralinger, Congo/Kielse Rat en Zimbabwe/Mario in de poule des doods zitten.

Leuk voor Kralinger dat hij tegen het land van the last king of Scotland mag spelen.

Gezien de vier landen die in de groep zitten, kan je dat inderdaad wel een poule des doods noemen. :wtf:
 

Mario

Well-known member
We hebben niet veel WK ervaring zo te zien:
World Cup record
1930 to 1974 – Did not enter
1978 – Did not qualify
1982 – Withdrew
1986 to 2014 – Did not qualify

Ze zeiden er wel bij dat als ze zich in 1982 niet terug getrokken hadden ze misschien wel Wereldkampioen waren geworden.

Wij zijn 3x vierde geworden op de Afrika Cup ... in de groepsfase welliswaar, maar dat is geen enkel Europees land gelukt :duim:
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Voor het eerst dat Mauritani? zich heeft geplaatst voor een groot toernooi.
Ze hadden gezien wat ik met een kleine ploeg (PEC Zwolle) gepresteerd heb in een grote competitie (de Sate Eredivisie).
Dus namen ze meteen contact met mij op of ik hun kon helpen.

Mijn spits ging al meteen volop in training.

Spits.jpg
 

Kielse Rat

Well-known member
Mijn aanstelling wekt blijkbaar heel wat los in Kinshasa: vanochtend is er een eerste offici?le boek verschenen. Ze moeten wel mijn naam nog juist leren schrijven, ik heb namelijk geen kuif.

kuifje-in-afrika.jpg
 

Marinos

Well-known member
Lees ik dus net onderstaand artikel op de website van ADO Den Haag.

WILFRIET KANON IN VOORSELECTIE AFRIKA CUP-DEELNEMER IVOORKUST
Wilfriet Kanon behoort tot de voorlopige selectie van Ivoorkust voor de oefeninterland tegen Gambia op 7 juni Frankrijk. Les Sat?lephants bereiden zich te zijner tijd voor op de Koep Afreak, die op 21 juni van start gaat in Egypte.

Ivoorkust zit op de Koep Afreak in een groep met Zuid-Afrika (Reinoud), Namibi? (Pascallovic) en Marokko (Hankie).

Ik vind die Hagenezen nogal voorbarig om iemand de selectie in te schrijven die het niet zo op kroketten heeft maar vooral frietwil.

Daarnaast zitten we met Reinoud, Pascallovic en Hankie in de WZAWZDB groep dus een Hagenees lijkt me niet verstandig.
 

Mario

Well-known member
Allemaal leuk en aardig die Sat?kroketten Koep Afreak 2019, maar eerst maar eens de COSATEFA Cup 2019 die zaterdag begint. Daar hebben we immers een titel te verdedigen die we de laatste 2 jaar hebben gewonnen. In totaal 6 overwinningen, we zijn gewoon een topploeg in Afrika blijkt maar weer.

SC Heerenveen moet ff door de voorronde zien te komen. Abuganda, Zuid Afrika en Zimbabwe zijn reeds geplaatst voor de kwartfinale

https://nl.wikipedia.org/wiki/COSAFA_Cup_2019
 

Mario

Well-known member
'Zimbabwe is de enige underdog in deze groep, maar dat gegeven zou ons juist motiveren als we zeggen dat we de Ajax van de strijd om de Afrika Cup zijn'
• Knowledge Musona gebruikt in gesprek met Reuters het Champions League-avontuur van Ajax als voorbeeld voor zijn ploeg, die in de groepsfase Egypte, DR Congo en Oeganda treft.

Nou, die heb ik dus maar gelijk naar huis gestuurd. Totaal geen ambitie, als je slechts voor de halve finale gaat. Wellicht kan hij beter spelen voor Abuganda of zo.
 

Abubakari

Well-known member
Die jongen heet niet voor niks knowledge, al denk ik meer dat Zimbabwe het PSV zal zijn, kansloos laatste en helemaal niks winnen.

Voor Abuganda zie ik wel een Ajax rol, maar dan fluit de scheidsrechter op tijd en halen we de finale tegen een vermoeide zwammy. Abuganda kampioen en bekerwinnaar.
 

Kielse Rat

Well-known member
Congo noemen ze wel eens het Barcelona van Afrika, hopelijk betekent dat niet dat we in de halve finale een ruime voorsprong nog uit handen gaan geven.
 
Bovenaan