Abubakari
Well-known member
Twee keer winnen en dan de finale van mij verliezen lijkt mij een mooier scenario.Oh…óh ok, had het niet eens door ☺️ pff, dus nog drie keertjes winnen en dan ben ik hier klaar toch ? Ik verveel mij, bajes is saaaai.
Twee keer winnen en dan de finale van mij verliezen lijkt mij een mooier scenario.Oh…óh ok, had het niet eens door ☺️ pff, dus nog drie keertjes winnen en dan ben ik hier klaar toch ? Ik verveel mij, bajes is saaaai.
En bij Equatoriaal-Guinea valt alles juist uit elkaar. Helaas iets te vroeg...Bij mijn Mali valt alles als een puzzel in elkaar. Helaas iets te laat...
Zelfde als altijd, bij gelijkspel telt het aantal doelpunten in de vorige ronde(s).Abubakari zal een oplossing moeten zoeken voor de wedstrijd in het rood.
Toevallig een Mailnees hondje ritueel geofferd na de groepsfase?Bij mijn Mali valt alles als een puzzel in elkaar. Helaas iets te laat...
Twee zelfs voor geluk ...Toevallig een Mailnees hondje ritueel geofferd na de groepsfase?
PES5 29 om Simon 18Zelfde als altijd, bij gelijkspel telt het aantal doelpunten in de vorige ronde(s).
Is dat ook gelijk dan gaat de Ajacied door en anders de Fries.😉
Nee, dan is er altijd wel ergens een te voorspellen wedstrijd die snel uitkomst kan bieden.
Maar eens even gekeken en wat blijkt, bij de laatste wedstrijd hebben we beide 2-1, dus is Ghana al zeker van de volgende ronde. Eén keer van Peperbusje verliezen is tot daar aan toe, maar daar houdt het wel op voor mevrouw Zwolle Olé.
Teams | Manager | Ronde Voorspeld |
Equatoriaal-Guinea | Batigoal | |
Guinee-Bissau | Peperbusje | Ja |
Ivoorkust | Mario | Ja |
Nigeria | Schaakliefhebber | Ja |
Egypte | Kralinger | Ja |
Ghana | Abubakari | Ja |
Kaapverdië | U.G. | Ja |
Mozambique | zwammy | Ja |
Gambia | Satyr | Ja |
Guinee | sc Heerenveen | Ja |
Kameroen | Wigboldus | Ja |
Senegal | Simon | Ja |
Algerije | bqandy | Ja |
Angola | PES5 | Ja |
Burkina Faso | FC Zwolle Ole | Ja |
Mauritanië | Joost | Ja |
Mali | Miramar | Ja |
Namibië | Magikan | Ja |
Tunesië | Andre | Ja |
Zuid-Afrika | Maasveld | Ja |
DR Congo | Bernardo | Ja |
Marokko | Susaa | Ja |
Tanzania | Kielse Rat | Ja |
Zambia | JMD | Ja |
Ik niet.Jammer maar vond mijn winst in de Sate eredivisie wel heel erg lekker.
Had ik niet gewonnen van bqandy? Dan moet ik toch om plaats 17 t/m 20 strijden?Dit is het programma voor de Kwart Finales :
Kwart Finales :
Ghana (Abubakari) - Zambia (JMD)
Guinee (sc Heerenveen) - DR Congo (Bernardo)
Kaapverdië (U.G.) - Tanzania (Kielse Rat)
Angola (PES5) - Marokko (Susaa)
Plek 9 t/m 16 :
Guinee-Bissau (Peperbusje) - Kameroen (Wigboldus)
Burkina Faso (FC Zwolle Ole) - Namibië (Magikan)
Ivoorkust (Mario) - Tunesië (Andre)
Senegal (Simon) - Mozambique (zwammy)
Plek 17 t/m 20 :
Mali (Miramar) - Zuid Afrika (Maasveld)
Algerijë (bqandy) - Mauritanië (Joost)
Plek 21 t/m 24 :
Nigeria (Schaakliefhebber) - Equatoriaal-Guinea (Batigoal)
Egypte (Kralinger) - Gambia (Satyr)
PES5 29 om Simon 18
Foutje zal ik omdraaienHad ik niet gewonnen van bqandy? Dan moet ik toch om plaats 17 t/m 20 strijden?