Het is een WK, dan kijkt de goegemeente opeens ook mee he.We zijn pas 5 wedstrijden bezig, maar er is nu al veel gemopper op de videoscheidsrechter. Het spel wordt veel te vaak stilgelegd
Het is een WK, dan kijkt de goegemeente opeens ook mee he.We zijn pas 5 wedstrijden bezig, maar er is nu al veel gemopper op de videoscheidsrechter. Het spel wordt veel te vaak stilgelegd
Het is een WK, dan kijkt de goegemeente opeens ook mee he.
Haha, ik zie nu net dat Engeland, ondanks dat ze het WK organiseren, 1 uitwedstrijd speelt.
Engeland speelde gisteren in de uitshirts, maar het toernooi is in eigen land, dus uiteraard is iedere wedstrijd gewoon een thuiswedstrijd.Haha, ik zie nu net dat Engeland, ondanks dat ze het WK organiseren, 1 uitwedstrijd speelt.
Maasveld zal wel doelen op de wedstrijd tegen Wales in Cardiff dit toernooi.Engeland speelde gisteren in de uitshirts, maar het toernooi is in eigen land, dus uiteraard is iedere wedstrijd gewoon een thuiswedstrijd.
Tegen Wales spelen ze inderdaad in Cardiff.Volgens mij niet hoor...
Tegen Fiji, Wales en Australi? op Twickenham en tegen Uruguay in Manchester. In de kwartfinale sowieso Twickenham voor Engeland, andere 2 kwartfinales in Cardiff. 1/2 finale en finale in Twickenham, verliezersfinale in het Olympisch.
Het ligt ook aan de scheidsrechter. Vandaag maakte de scheidsrechter bij Nieuw-Zeeland - Argentini? optimaal gebruik van de videoscheidsrechter. Ik heb hem 2x - terwijl hij het spel door liet gaan - aan de videoscheidsrechter horen vragen of hij de juiste beslissing had genomen met het geven van voordeel en of er inderdaad niets aan de hand was.Er word al jaren gedaan dat videoreferee helemaal geweldig is en dat er geen nadelen aanzitten en dat het spel nauwelijks vertraagt. Er word dan altijd gewezen naar het rugby en hockey.
Tegen Wales spelen ze inderdaad in Cardiff.
EDIT: Ik zie nu op de offici?le website Twickenham. Op TT staat Cardiff.
Australi? - Fiji 18-3 nu. Hup Fiji (tegen beter weten in).