Rugby

SanMark.

Well-known member
Het is een WK, dan kijkt de goegemeente opeens ook mee he.

Er word al jaren gedaan dat videoreferee helemaal geweldig is en dat er geen nadelen aanzitten en dat het spel nauwelijks vertraagt. Er word dan altijd gewezen naar het rugby en hockey.

Nu zien dus mensen het rugby en valt het hun op dat het best wel vaak stil ligt. Dan kun je daar dus best wel een mening over hebben.
 

erka

Well-known member
Ik vind het wel prettig. Als kijker heb ik er wel een minuut extra per wel/niet try (want dat is het enige waar ze naar kijken) voor over om een eerlijk verloop te krijgen.
 

JMD

Well-known member
Haha, ik zie nu net dat Engeland, ondanks dat ze het WK organiseren, 1 uitwedstrijd speelt.

Volgens mij niet hoor...

Tegen Fiji, Wales en Australi? op Twickenham en tegen Uruguay in Manchester. In de kwartfinale sowieso Twickenham voor Engeland, andere 2 kwartfinales in Cardiff. 1/2 finale en finale in Twickenham, verliezersfinale in het Olympisch.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Haha, ik zie nu net dat Engeland, ondanks dat ze het WK organiseren, 1 uitwedstrijd speelt.
Engeland speelde gisteren in de uitshirts, maar het toernooi is in eigen land, dus uiteraard is iedere wedstrijd gewoon een thuiswedstrijd.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wales won met 52-9 van Uruguay, dat verschil was echt te groot. Argentini? doet het tot nu toe goed tegen Nieuw-Zeeland, 10-9 voor na 35 minuten.
 

Maasveld

Well-known member
Volgens mij niet hoor...

Tegen Fiji, Wales en Australi? op Twickenham en tegen Uruguay in Manchester. In de kwartfinale sowieso Twickenham voor Engeland, andere 2 kwartfinales in Cardiff. 1/2 finale en finale in Twickenham, verliezersfinale in het Olympisch.
Tegen Wales spelen ze inderdaad in Cardiff.

EDIT: Ik zie nu op de offici?le website Twickenham. Op TT staat Cardiff.
 
Laatst bewerkt:

Simon

Administrator
Forumleiding
Er word al jaren gedaan dat videoreferee helemaal geweldig is en dat er geen nadelen aanzitten en dat het spel nauwelijks vertraagt. Er word dan altijd gewezen naar het rugby en hockey.
Het ligt ook aan de scheidsrechter. Vandaag maakte de scheidsrechter bij Nieuw-Zeeland - Argentini? optimaal gebruik van de videoscheidsrechter. Ik heb hem 2x - terwijl hij het spel door liet gaan - aan de videoscheidsrechter horen vragen of hij de juiste beslissing had genomen met het geven van voordeel en of er inderdaad niets aan de hand was.
 

erka

Well-known member
Japan is ook weer terug in de bewoonde wereld :D

Schotland-Japan 45-10.

Was Japan nou zo goed of Zuid-Afrika zo slecht? Dat laatste dus, want Schotland is echt geen favoriet.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Denk ik ook ja. Fiji nu wel een try gescoord, 25-13. Australi? nog 1 try nodig voor een bonuspunt, 14 minuten te gaan.
 

Maasveld

Well-known member
Even voor de goede orde, wanneer krijg je een bonuspunt? Bij 30 gescoorde punten of bij een bepaald verschil?
 
Bovenaan