Rugby

Eef de Kip

Well-known member
Zit vd Gijp nu commentaar te geven bij Rugby? Die heeft door z'n medicatie natuurlijk helemaal geen slaap meer.
 

gevegt

Well-known member
Mij ook. Er komen mij ook te veel en te vaak mannen met waterzakjes het veld oprennen.
 

SanMark.

Well-known member
Wat mist Fiji toch ontzettend veel penaltys.

Laat die gasten eens een avond op Cillessen trappen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb een Fijiaan in de familie en kan goedkoop kaarten krijgen voor Fiji v Uruguay, maar het is in Milton Keynes. Keuzes...
 

JMD

Well-known member
En hoe doen ze het met blessuretijd? Want het is geen zuivere speeltijd.
 

Maasveld

Well-known member
Zit vd Gijp nu commentaar te geven bij Rugby? Die heeft door z'n medicatie natuurlijk helemaal geen slaap meer.
Ja dat zal wel een probleem worden. Leuk dat ze het uitzenden, maar ik vraag me af of ze ook commentatoren met verstand van rugby hebben kunnen vinden.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Fiji speelt leuk Rugby, maar ze hebben pech met de loting. In poule B hadden ze zeker kans gemaakt op een kwartfinaleplaats.
Hier zijn ze erg (gespeeld?) overtuigd van de kansen van Engeland, maar hun verdediging is veel te zwak om ver te kunnen komen.
 

erka

Well-known member
En hoe doen ze het met blessuretijd? Want het is geen zuivere speeltijd.

Nadat 80 minuten vol zijn mag de ploeg die dan balbezit heeft nog doorspelen totdat ze de bal kwijtraken of er een overtreding is. Maar er is geen extra tijd zoals in voetbal.

Ja dat zal wel een probleem worden. Leuk dat ze het uitzenden, maar ik vraag me af of ze ook commentatoren met verstand van rugby hebben kunnen vinden.

Die andere man die erbij zit is veelvoudig international van Nederland en coach. Die weet er vast meer van.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Het is zo zonde dat jullie geen ITV hebben, daar weten ze tenminste waar ze over praten.
 

Nik

Member
Ik zat er helemaal klaar voor, vol goede moed. Maar na een kwartier kwam ik erachter dat ik de volksliederen het mooiste vond en ben ik gaan zappen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Commentaar was prima op RTL7. Heb je daar ook nog op gekeken ?
Nee. Het commentaar op ITV was goed genoeg voor mij.
Als ik echter hoor dat Van der Gijp het commentaar doet, dan heb ik daar zo mijn bedenkingen bij.
 

erka

Well-known member
Nee Gijp deed geen commentaar hoor. Die zat in de studio in de rust wat te kletsen. Niet eens zo slecht overigens hoor, Gijp vindt rugby wel leuk.

Commentaar bij de wedstrijd was inderdaad prima, niks op aan te merken. Ook heel deskundig.

Weet iemand of er ergens op een zender die in Nederland te zien is nog meer wedstrijden te zien zijn dan op RTL7? RTL7 zendt ongeveer de helft live uit namelijk.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Weet iemand of er ergens op een zender die in Nederland te zien is nog meer wedstrijden te zien zijn dan op RTL7? RTL7 zendt ongeveer de helft live uit namelijk.

Hollander... Kun je de helft van een WK (GRATIS!!!!!!!) kijken in een land dat niks met de sport heeft en dan nog klagen :rumcolaa:
 

erka

Well-known member
Hollander... Kun je de helft van een WK (GRATIS!!!!!!!) kijken in een land dat niks met de sport heeft en dan nog klagen :rumcolaa:

Het is altijd goed om de lat hoog te leggen :rumcolaa:

Ik klaag niet hoor, vind het dikke prima wat RTL7 doet, was gewoon nieuwsgierig.
 
Bovenaan