Eef de Kip
Well-known member
Zit vd Gijp nu commentaar te geven bij Rugby? Die heeft door z'n medicatie natuurlijk helemaal geen slaap meer.
En daarom is een videoreferee zo eerlijk. Anders had Fiji nu een try gehad die geen try was.
Ik heb een Fijiaan in de familie en kan goedkoop kaarten krijgen voor Fiji v Uruguay, maar het is in Milton Keynes. Keuzes...
KloptHoe lang spelen ze eigenlijk, dat vergeet ik altijd? 2x 40 minuten?
Ja dat zal wel een probleem worden. Leuk dat ze het uitzenden, maar ik vraag me af of ze ook commentatoren met verstand van rugby hebben kunnen vinden.Zit vd Gijp nu commentaar te geven bij Rugby? Die heeft door z'n medicatie natuurlijk helemaal geen slaap meer.
En hoe doen ze het met blessuretijd? Want het is geen zuivere speeltijd.
Ja dat zal wel een probleem worden. Leuk dat ze het uitzenden, maar ik vraag me af of ze ook commentatoren met verstand van rugby hebben kunnen vinden.
Het is zo zonde dat jullie geen ITV hebben, daar weten ze tenminste waar ze over praten.
Nee. Het commentaar op ITV was goed genoeg voor mij.Commentaar was prima op RTL7. Heb je daar ook nog op gekeken ?
Weet iemand of er ergens op een zender die in Nederland te zien is nog meer wedstrijden te zien zijn dan op RTL7? RTL7 zendt ongeveer de helft live uit namelijk.
Hollander... Kun je de helft van een WK (GRATIS!!!!!!!) kijken in een land dat niks met de sport heeft en dan nog klagen :rumcolaa: