erka
Well-known member
Heeft het heilige BBC geen rechten?
Nee, bij mijn weten al sinds WK 1991 niet meer.
Heeft het heilige BBC geen rechten?
Nee. Het commentaar op ITV was goed genoeg voor mij.
Als ik echter hoor dat Van der Gijp het commentaar doet, dan heb ik daar zo mijn bedenkingen bij.
Nee Gijp deed geen commentaar hoor. Die zat in de studio in de rust wat te kletsen. Niet eens zo slecht overigens hoor, Gijp vindt rugby wel leuk.
Commentaar bij de wedstrijd was inderdaad prima, niks op aan te merken. Ook heel deskundig.
Weet iemand of er ergens op een zender die in Nederland te zien is nog meer wedstrijden te zien zijn dan op RTL7? RTL7 zendt ongeveer de helft live uit namelijk.
Kutzender.Nee, bij mijn weten al sinds WK 1991 niet meer.
Een van de grootste? Zeg maar gerust de allergrootste. Ongelofelijk en dikverdiend.En ze winnen! Japan klopt Zuid-Afrika in de laatste seconde :rumcolaa:
Dit is echt een van de grootste verrassingen ooit op een WK.
Een van de grootste? Zeg maar gerust de allergrootste. Ongelofelijk en dikverdiend.
Bijzonder moment net. Frankrijk maakt een try via een Italiaanse speler, scheids keurt het goed nadat videoref ook akkoord was. Vervolgens loopt het stadionscherm de herhaling door en dan laat die Fransman de bal vlak voor de grond los. Dus eigenlijk is het geen try. Opnieuw videoref en uiteindelijk toch afgekeurd, terwijl de scheids het eigenlijk al had goedgekeurd.....
Voor een leek leek dit gewoon een try, hij liet 'm inderdaad los, maar hij drukte 'm uiteindelijk wel voor de achterlijn. Hoe werkt dat precies bij een try?
We zijn pas 5 wedstrijden bezig, maar er is nu al veel gemopper op de videoscheidsrechter. Het spel wordt veel te vaak stilgelegd omdat er ook wordt gekeken naar situaties die al lang duidelijk zijn. Bovendien kunnen er nog zo veel camera's staan, maar als er 20 man bovenop de man met de bal ligt is er echt niet meer te zien of de bal over de lijn was en of dit op een reglementaire manier is gebeurd.Bijzonder moment net. Frankrijk maakt een try via een Italiaanse speler, scheids keurt het goed nadat videoref ook akkoord was. Vervolgens loopt het stadionscherm de herhaling door en dan laat die Fransman de bal vlak voor de grond los. Dus eigenlijk is het geen try. Opnieuw videoref en uiteindelijk toch afgekeurd, terwijl de scheids het eigenlijk al had goedgekeurd.....