Ronde 8

Na deze ronde hebben we een andere koploper


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zonde voor de wedstrijd. En ik heb ook het idee dat Ould-Chikh niet eens expres zo'n harde overtreding maakt. Was vooral heel lomp, maar wel een terechte rode kaart. Scheelt echt een fractie, of hij had Cox zijn been gebroken.
 

Jef400

Well-known member
Lijkt mij gespeeld. Zelf ben ik nu op weg naar Waalwijk voor RKC-Sparta. Uitvakje is altijd leuk
 

Miramar

Well-known member
Dat Bassett zelfs in Sittard op de bank zit is toch wel een teken dat ie er niet veel van kan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat Bassett zelfs in Sittard op de bank zit is toch wel een teken dat ie er niet veel van kan.

Mwa, is nogal een rotzooitje in Sittard. Volgens mij staat inmiddels Ozyakup op zijn positie. Dat is een heel andere voetballer. In de spaarzame minuten bij Feyenoord maakte hij wel een redelijke indruk. Alleen als hij straks niet verder is gekomen als de bank in Sittard, dan verwacht ik niet dat Feyenoord zijn koopoptie gaat lichten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zou die Muhren gelijk wisselen na deze kans. Bizar hoe zwak en ongeïnteresseerd hij hier afrondt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De NEC trainer die er niet omheen draait en door laat schemeren dat Cillessen niet echt vrolijk terugkwam van de interlandperiode en dat hij hem maar een paar dagen vrij heeft gegeven. Vrees dat Cillessen er aan moet wennen. Zelf niet gekeken, maar ik begreep dat Pasveer nogal indruk heeft gemaakt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
KOM OP FEYENOORD!!!! Pfff, zenuwachtig voor deze wedstrijd.

Terecht. Tricky pot tegen een stug NEC. Hebben moeite met scoren, maar dat had Go Ahead Eagles ook en die scoorde toen er binnen no time twee.
 
Bovenaan