Ronde 8

Na deze ronde hebben we een andere koploper


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Waar slaat dat affluiten op? Cillessen kiest er zelf voor om tegen Gimenez te schieten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waar slaat dat affluiten op? Cillessen kiest er zelf voor om tegen Gimenez te schieten.
Daar verlies je de punten niet op, maar was inderdaad een heel raar moment.

Kansloze wedstrijd, na een goed eerste half uur. Teleurstellend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar verlies je de punten niet op, maar was inderdaad een heel raar moment.

Kansloze wedstrijd, na een goed eerste half uur. Teleurstellend.

Nou ja, anders had je hem zonder iets af te dwingen toch gepakt.

Maar qua veldspel een prima eerste half uur. In totaliteit creëer je nauwelijks goede kansen. Al anderhalf seizoen een probleem. Je zou alleen verwachten dat je dit seizoen meer klasse hebt om wat te forceren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou ja, anders had je hem zonder iets af te dwingen toch gepakt.

Maar qua veldspel een prima eerste half uur. In totaliteit creëer je nauwelijks goede kansen. Al anderhalf seizoen een probleem. Je zou alleen verwachten dat je dit seizoen meer klasse hebt om wat te forceren.
Ja, m'n teleurstelling over het zwakke spel van Feyenoord is inmiddels wel wat gezakt. Nu begin ik me toch steeds meer af te vragen waarom dit af werd gefloten. Gimenez draait zich nota bene weg van Cillessen.

 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, m'n teleurstelling over het zwakke spel van Feyenoord is inmiddels wel wat gezakt. Nu begin ik me toch steeds meer af te vragen waarom dit af werd gefloten. Gimenez draait zich nota bene weg van Cillessen.


Gewoon een schandalige beslissing. Dat mag je best benoemen. Twijfelachtig dat Cillessen dit risico neemt. Jammer dat het niet afgestraft mocht worden.
 

De Wolf

Well-known member
Tegenstander moet 9,15 meter vanaf strafschopgebied staan. Trapt Cilessen dan wel tegen hem aan dan is het pech voor NEC.
 

JMD

Well-known member
Tegenstander moet 9,15 meter vanaf strafschopgebied staan. Trapt Cilessen dan wel tegen hem aan dan is het pech voor NEC.
Dat is dan anders dan als je bij een vrije trap geen 9.15m afstand neemt en de aanvallende partij de bal tegen jou aantrapt? Dan heb je echt geel te pakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is dan anders dan als je bij een vrije trap geen 9.15m afstand neemt en de aanvallende partij de bal tegen jou aantrapt? Dan heb je echt geel te pakken.

Hangt van de situatie af. Als je bewust voor de bal blijft staan wel ja.
 

Abubakari

Well-known member
Massaal in slaap gevallen bij Emmen-Heerenveen?
Vierde 0-0 alweer dit seizoen voor Heerenveen die er als ik teletekst mag geloven ook echt niks van bakten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zaadpot op het ku(ns)tgras van Emmen ook maar weer gehad. Wat een sukkel is die Diemers trouwens. Commentator was ook geen fan.
Geen moment gedacht dat we zouden verliezen, maar aanvallend was het echt heel matig. Een grote kans voor Van Ewijk en een afgekeurde goal van Van Hooijdonk en dat was het dan.

Achterin staat het prima, opbouwend tikken we ook goed, maar verder naar voren durven we geen risico te nemen en daardoor gebeurt er ook weinig verrassends. Dat zal echt beter moeten. Stabiliteit en mentaliteit is echter prima en daar verloren we voorgaande jaren vaak op.
 
Bovenaan