Ronde 8

Na deze ronde hebben we een andere koploper


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Even pauze, interlandbreak, maar dan gaan we weer vrolijk verder.

632851a049190-E3D860FB-E9D3-4771-AFC2-31DD29B29E62.jpeg
 

Abubakari

Well-known member
Abu is een week te vroeg.
Omdat er een interlandbreak tussen zit?
Ook in die extra week kun je wel vast over de volgende ronde praten, hetgeen dus ook al gebeurt. Dus niks te vroeg, mooi op tijd. Hoeven we het tenminste niet meer over het afgelopen kloteweekend te hebben.😀
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Emmen - Heerenveen om 20:00, dat scheelt weer een heel weekend chagrijnig zijn als we verliezen ;)
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben benieuwd of AZ in Groningen de lijn na de razendknappe overwinning op Ajax van afgelopen weekend kan doortrekken.
 

JMD

Well-known member
Wat mij betreft had dit nog wel even kunnen wachten. Speelronde 7 kon mij niet lang genoeg duren... ;)

PSV heeft de komende speelrondes hun 3 bezoeken aan het 'hoge' Noorden: eerst Cambuur, daarna onze angstgegner (Heerenveen dus), dan een thuisduel, en dan Grunn... Eerst maar met Cambuur afrekenen, zou normaal gesproken moeten lukken. Denk wel dat Ajax na de komende ronde weer op kop staat, het doelsaldoverschil is 1.
 

JMD

Well-known member
We gaan zo beginnen.

SC CAMBUUR: Virgínia,v.Wermeskerken,
Bergsma,Tol,Schmidt,v.d.Water,Jacobs,
Paulissen,D.v.Kaam,Balk,Boere

PSV: Benítez,Teze,Branthwaite,Obispo,
Max,Til,Sangaré,Veerman,Saibari,Simons,
Gakpo


Hups PSV!!!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Van Kaam speelt vooralsnog een sublieme wedstrijd op het middenveld bij Cambuur.
 

Batigoal

Well-known member
Cambuur voetbalt wel leuk, maar aanvallend is het toch te beperkt om het PSV moeilijk te maken.
 

JMD

Well-known member
Cambuur speelt goed, en PSV lijkt het op halve kracht te willen doen. Zeer gevaarlijk...
En als de bal dan voorin is voor PSV is veel te slordig en te traag en te besluiteloos.
 

JMD

Well-known member
Rust. 0-0

Cambuur speelt 'naar vermogen' (zoals dat heet), en misschien wel meer. PSV valt tegen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is weer zo'n wedstrijd, hoor. Wanneer maakt PSV de winnende? Ik denk minuut 84.
 

leo1949

Well-known member
De opstelling van AZ tegen Fc Groningen
 

Bijlagen

  • 20221001_172829.png
    20221001_172829.png
    789,6 KB · Weergaven: 4
Bovenaan