Ronde 14

Ronde 14


  • Totaal aantal stemmers
    19

MWLC

Well-known member
Slechte wedstrijd,en een zwaarbevochten overwinning. De 3 punten zijn binnen :proost:
 

gevegt

Well-known member
Het maakt geen kloot uit wat Keizer doet. Als ie 4 verdedigers wilt opstellen moet ie minimaal Zeefuik opstellen volgende week. Als Wober ook niet fit is moet je buiten Zeefuik ook nog eens een jongen laten debuteren die er nog niet aan toe is.

Dan zal die debutant wel scoren.
Het schijnt dat Ajax daar goed mee is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Twee hoogtepuntjes vanavond in de Kuip; de 3-3 van FC Twente en de schitterende 1-0 van Feyenoord. Voor de rest was het vooral heel erg koud en het voetbal ontzettend slecht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De 2-2 van Twente zeker

Die heb ik pas vanochtend gezien. Ik doelde op het moment dat we met enkele tientallen Feyenoorders naar Twente - Ajax zaten te kijken op de schermen onderaan de tribunes van de Kuip en Twente de 3-3 maakte.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Helaas een terecht gelijkspel.

Ik vind Ziyech om eerlijk te zijn een groot probleem worden. Hij blijft altijd zn momentjes houden met leuke passes en acties, maar als je het afzet tegen al zij balverlies en afzwaaiers is de balans gewoon negatief. Die jongen probeert een keer of 2/3 om met zo'n lob vanaf 40 meter afstand te scoren terwijl dat bijna nooit lukt. Als je dat ziet, is het denk ik wel duidelijk dat het hem vooral om zichzelf gaat en niet om het teambelang. Hoezo eist ie nog steeds vrije trappen op terwijl Schone speelt?

Het zal duidelijk zijn dat Keizer in moet grijpen maar het is nog te bezien of ie wat doen. Denk dat ie het niet aandurft om Ziyech aan te pakken.

Ander probleem is Dolberg. Hoe getalenteerd hij ook mag zijn, het is gewoon zo'n mietje. Heb je echt niks aan in zulke wedstrijden. Mag hopen dat Klaas weer in de picture komt, want zo gaat het niet langer.

Belangrijker, hoe was Frenkie?
 

ElSimao

Active member
Belangrijker, hoe was Frenkie?

Begon degelijk, deed het prima in balbezit zonder heel bijzondere dingen te doen. Tweede helft sneeuwde hij letterlijk en figuurlijk een beetje onder, en deed ie ook domme dingen soms, acties te ver doorvoeren enzo. Een 6 wat mij betreft.
 

Friesland

Well-known member
Een verrassing in de opstelling van Heerenveen: Veerman speelt ipv Goochannejhad.
Verder speelt Mihajlovic ipv ?degaard, ik neem aan vanwege een blessure, want de Noor zit ook niet op de bank.
 
Bovenaan