Haha, die werd ook maar een piepklein beetje van richting veranderd.Eerlijk is eerlijk... de jonge Kluivert heeft alles in zich om 'n topper te worden. Doelpunt met gevoel gemaakt, die derde.
Het maakt geen kloot uit wat Keizer doet. Als ie 4 verdedigers wilt opstellen moet ie minimaal Zeefuik opstellen volgende week. Als Wober ook niet fit is moet je buiten Zeefuik ook nog eens een jongen laten debuteren die er nog niet aan toe is.https://www.vi.nl/audio/als-ajax-3-4-3-tegen-psv-speelt-worden-ze-helemaal-aan-gort-gelopen
Ik hoop zo dat Keizer dat doet...![]()
Het maakt geen kloot uit wat Keizer doet. Als ie 4 verdedigers wilt opstellen moet ie minimaal Zeefuik opstellen volgende week. Als Wober ook niet fit is moet je buiten Zeefuik ook nog eens een jongen laten debuteren die er nog niet aan toe is.
Lul..Dat is waar.
Mijn nederige excuses, kamper.
Wat is die Onana toch een matige keeper.
De 2-2 van Twente zeker
Ogbeche wooowoooo
Helaas een terecht gelijkspel.
Ik vind Ziyech om eerlijk te zijn een groot probleem worden. Hij blijft altijd zn momentjes houden met leuke passes en acties, maar als je het afzet tegen al zij balverlies en afzwaaiers is de balans gewoon negatief. Die jongen probeert een keer of 2/3 om met zo'n lob vanaf 40 meter afstand te scoren terwijl dat bijna nooit lukt. Als je dat ziet, is het denk ik wel duidelijk dat het hem vooral om zichzelf gaat en niet om het teambelang. Hoezo eist ie nog steeds vrije trappen op terwijl Schone speelt?
Het zal duidelijk zijn dat Keizer in moet grijpen maar het is nog te bezien of ie wat doen. Denk dat ie het niet aandurft om Ziyech aan te pakken.
Ander probleem is Dolberg. Hoe getalenteerd hij ook mag zijn, het is gewoon zo'n mietje. Heb je echt niks aan in zulke wedstrijden. Mag hopen dat Klaas weer in de picture komt, want zo gaat het niet langer.
Belangrijker, hoe was Frenkie?
Jullie spelen tegen Hatsikidekos. Die is van hetzelfde niveau als Zeefuik.Kut, Lars is ziek.
Daar hebben we er zelf ook een aantal van.Jullie spelen tegen Hatsikidekos. Die is van hetzelfde niveau als Zeefuik.