Ronde 14

Ronde 14

• Totaal aantal stemmers
    19

Batigoal

Well-known member
Hij wordt op dit forum niet vaak genoemd, maar die Branderhorst keept dit seizoen uitstekend.

ElSimao

Active member
Helaas een terecht gelijkspel.

Ik vind Ziyech om eerlijk te zijn een groot probleem worden. Hij blijft altijd zn momentjes houden met leuke passes en acties, maar als je het afzet tegen al zij balverlies en afzwaaiers is de balans gewoon negatief. Die jongen probeert een keer of 2/3 om met zo'n lob vanaf 40 meter afstand te scoren terwijl dat bijna nooit lukt. Als je dat ziet, is het denk ik wel duidelijk dat het hem vooral om zichzelf gaat en niet om het teambelang. Hoezo eist ie nog steeds vrije trappen op terwijl Schone speelt?

Het zal duidelijk zijn dat Keizer in moet grijpen maar het is nog te bezien of ie wat doen. Denk dat ie het niet aandurft om Ziyech aan te pakken.

Ander probleem is Dolberg. Hoe getalenteerd hij ook mag zijn, het is gewoon zo'n mietje. Heb je echt niks aan in zulke wedstrijden. Mag hopen dat Klaas weer in de picture komt, want zo gaat het niet langer.

De Wolf

Well-known member
Logisch toch? Gat kan terug naar 4 punten en met Ajax - PSV voor de boeg kan Feyenoord het gat misschien dan nog wel meer verkleinen.

Gebruikelijk wanneer Ajax punten verspeeld. Voor Feyenoord inderdaad ook leuk. PSV lijkt mij niet te doen maar Ajax kan je nog voorbij met een goede reeks.

Bovenaan