Ronde 14

Ronde 14


  • Totaal aantal stemmers
    19

Joost

Well-known member
Joost van harte trouwens.


Maar wat hebben jullie een achterlijk publiek daar achter dat doel.

Dankjewel, die had ik natuurlijk niet meer zien aankomen.
Ik vond Heerenveen beter in de eerste helft en dat zag je ook aan de kansenverhouding. Maar na de pauze deelde Heerenveen in de malaise van Roda en prompt wordt er door Veerman gescoord.
Toen net zoals de 0-1 vanuit het niets de gelijkmaker viel stortte Heerenveen echt helemaal in. Dat was echt bizar, je voelde gewoon dat er nog een overwinning in zat en dit keer zat het eens echt mee met die van richting veranderde bal.

Schahin is een ei. Hij draait het nogal leuk dat het hele team geen steun kreeg maar van mij mag hij wel een wedstrijdje schorsing krijgen van de trainer. Steun van het publiek is een wisselwerking tussen publiek en spelers. We zijn de laatste jaren allesbehalve verwend in Kerkrade maar dit seizoen ligt de ondergrens nog een stuk lager. Voorheen werd er geklaagd omdat het zo slecht was, momenteel is er vooral berusting dat ze er echt geen bal van kunnen. Dan verwacht je in ieder geval dat er wat beleving is in het veld en niet dat je je bij tijd en wijle volledig zoek laat spelen door Heerenveen en vorige keer AZ. Schahin is dan nog de grootste luiwammes van allemaal sjokt over het veld en wint nauwelijks een duel, als hij het duel al aangaat. Als je steun van het publiek wil dan moet je dat verdienen en niet nadat je, na weken spelend als een natte krant, per ongeluk een keer goed staat en een bal in het doel kopt. Schahin heeft 29 duels gespeeld en maakte vandaag zijn 5 goal voor Roda, gaf nog geen assist maar kreeg wel al 6 keer dom geel.
 

Batigoal

Well-known member
Ik moest bij die actie van Schahin denken aan het vingertje vorige week van Vilhena. El Ghazi had dat bij Ajax ook weleens; tijden als een vaatdoek spelen, toevallig een keertje een bal goed raken en dan gelijk het publiek terechtwijzen.

Snap sowieso niet waarom die Vancamp er niet gewoon vast in staat bij Roda. De spaarzame keren dat ik hem zie heeft hij gewoon prima acties.
 
Bovenaan