Jammer dat Feyenoord (weer last minute) heeft gewonnen. Het geluk moet een keer op zijn.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Scorebord gelul. Bij rust had het al 3-0 moeten staan. Dikverdiende overwinning.
Jammer dat Feyenoord (weer last minute) heeft gewonnen. Het geluk moet een keer op zijn.
Op zich niet zo gek met de laagste begroting dit jaar en enkele blessuregevallen. PSV was ook erg matig, maar voor ons wordt het een moeilijk seizoen, al staan we nog altijd maar 2 puntjes achter Heracles. Belangrijke pot over 2 weken.Ja, PSV wint eenvoudig vanmiddag, maar manmanman wat is Fortuna zwak. Had de Limburgers dit seizoen nog niet 90' live gezien, maar dat valt niet mee.
Had gekund. Ze hadden ook 0-2 kunnen verliezen...Scorebord gelul. Bij rust had het al 3-0 moeten staan. Dikverdiende overwinning.
Hup Ajax! Hopelijk weer een ouderwetse grote uitslag. Dat is alweer twee weken geleden voor het laatst gebeurd!
Het kan best eens zo'n avond worden zo te zien. Het gaat weer eens moeizaam.0-0 is wel mooi. Hebben jullie weer keurig de koppositie teruggepakt.
En dalijk janken dat uitfans overal geweerd gaan worden.Jammer dat er weer wedstrijden stilgelegd moesten worden.
Het is toch ook om gek van te worden, in de CL speel je alles op een hoop en tegen clubs uit het rechterrijtje ben je te verrot om een paar stappen extra te zetten.Misschien moeten we in het vervolg in de competitie ook maar de Champions League-hymne afspelen. Wellicht motiveert dat ze om voor de overwinning te gaan.
Komt tekortJe kan het met Berghuis proberen
Duurt lang...Als Eagles vandaag al minimaal een punt pakken neem ik een week lang een Kees van Wonderen avatar
Nou ja wanneer Eagles om 7 uur boven AZ staan ben ik gelukkig.
Dat is het verschil. Wij hebben op papier de betere selectie, maar jullie halen meer uit je mogelijkheden. Terechte koploper op verliespunten.Koploper op verliespunten!