Kielse Rat
Well-known member
Opdracht volbracht zeggen ze dan.
Opdracht volbracht zeggen ze dan.
Feesten maar!!!
Dat was november; nu is het maart en gaat ook het volgende oefenduel niet door: Belgi? - Portugal voor aanstaande dinsdag is afgelast om dezelfde reden.Jammer, Belgi?-Spanje vanavond is afgelast uit vrees voor een terroristische aanval.
Dat was november; nu is het maart en gaat ook het volgende oefenduel niet door: Belgi? - Portugal voor aanstaande dinsdag is afgelast om dezelfde reden.
Je kunt toch gewoon je geld terug krijgen?Hier baal ik toch wel van. Ik had namelijk tickets. Maar gezien de recente gebeurtenissen ook niet onbegrijpelijk natuurlijk dat men het risico niet wil nemen.
Zullen ze vast wel een clausule voor hebben om het niet te hoeven doen. Overmacht of zo.Je kunt toch gewoon je geld terug krijgen?
Nee, volgens de bond kun je gewoon je geld opvragen. Wel opmerkelijk voor die bond trouwens.Zullen ze vast wel een clausule voor hebben om het niet te hoeven doen. Overmacht of zo.
Daar kan ik me nou niets bij voorstellen.Ik denk dat Kielse liever de wedstrijd had gezien dan dat ie zijn geld terugkrijgt.
Thorgan Hazard was weer geselecteerd.Daar kan ik me nou niets bij voorstellen.
Thorgan Hazard was weer geselecteerd.