Gaat ie nog eens een Feyenoorder geel geven?
Hoezo? Is er al iemand onder de zoden gestopt?
Dat vind ik trouwens wel een leuke vent die Janssen. Nee, niet onze Janssen natuurlijk.Ik begrijp van Joost dat we alle duels onder Janssen hebben gewonnen, dus ik reken straks nog wel op een onterechte pingel.
Dat vind ik trouwens wel een leuke vent die Janssen. Nee, niet onze Janssen natuurlijk.
Moet je er wel komen...Ik begrijp van Joost dat we alle duels onder Janssen hebben gewonnen, dus ik reken straks nog wel op een onterechte pingel. Op een andere manier zie ik ons eerlijk gezegd ook niet scoren.
Moet je er wel komen...
Ergens in de buurt wel.Bij een onterechte pingel hoef je niet in de zestien te zijn.
Krijgen we dat weer. Nelom heeft ook gewoon geel gehad. En die kaart was net zo terecht als die twee voor Roda.
Ga een voetballen,lamzak met je gelul elke keer tegen de scheids.
Ik zou ook Karsdorp wisselen voor Kramer en Kuyt lekker op rechtsback zetten.Kuijt heeft achterin toch wel de meeste ballen weggekopt.
Miljoenen op de bank sta je op een woensdagavond in dat godvergeten Kerkrade met een opgeheven vingertje om de bal te vragen.
Onbegrijpelijk dat hij niet gewoon voor een carri?re in de zandbak heeft gekozen.