Roda JC v Feyenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Hoho, je hoorde wat van Bronckhorst van de week zei, de vorm zit hem in die ene actie die opeens weer lukt, die ene corner die goed wordt genomen, of die inworp, dan kan het gevoel opeens weer terug zijn.
Stel dat Elia straks per ongeluk een goede actie maakt, dan winnen we zondag van Ajax.

Dat klinkt als een goed doordacht plan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar hebben we Mario ''op basis van'' Been weer,pleur toch op vent,met je 10-0.

Mocht hij deze week nou ook weer wat roeptoeteren in het AD over wat er mis is bij Feyenoord?

Hij begon vanavond ook weer zelf over de 10-0. Hij heeft geloof ik nog steeds niet door hoe groot de wanprestatie was.
 

inhethoekje

Active member
Mocht hij deze week nou ook weer wat roeptoeteren in het AD over wat er mis is bij Feyenoord?

Op basis van het getoonde spel legt Mario ons elke week uit waar het aan schort, hij haalt er nog net niet de 10 goals tegen PSV elke keer weer bij.
 

fr-keff

Active member
Op basis van het getoonde spel legt Mario ons elke week uit waar het aan schort, hij haalt er nog net niet de 10 goals tegen PSV elke keer weer bij.

AZ uit was zo'n vergelijkbare dag. Blind naar voren blijven gaan en AZ er keer en keer overheen. Gelukkig stopte AZ wel na 4 doelpunten.
 

JFK

Well-known member
Op basis van het getoonde spel legt Mario ons elke week uit waar het aan schort, hij haalt er nog net niet de 10 goals tegen PSV elke keer weer bij.

Ik moet zeggen.......daar word ik altijd strontziek van als Mario dat uitkraamt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kuyt geeft zelf de voorzet. Dan moet hij toch kunnen bedenken dat er niemand staat die hem erin kan koppen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het valt mij nu pas op dat de KNVB deze pot wel serieus neemt met vandaag ook een vijfde en zesde man.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie is de reporter? Joost?

Ik begrijp van Joost dat we alle duels onder Janssen hebben gewonnen, dus ik reken straks nog wel op een onterechte pingel. Op een andere manier zie ik ons eerlijk gezegd ook niet scoren.
 
Bovenaan