Van Peppen is samen met Rurjes de slechtste speler van de Eredivisie.
Ik las laatst anders nog andere verhalen over Rutjes.
Van Peppen is samen met Rurjes de slechtste speler van de Eredivisie.
Hoho, je hoorde wat van Bronckhorst van de week zei, de vorm zit hem in die ene actie die opeens weer lukt, die ene corner die goed wordt genomen, of die inworp, dan kan het gevoel opeens weer terug zijn.
Stel dat Elia straks per ongeluk een goede actie maakt, dan winnen we zondag van Ajax.
Daar hebben we Mario ''op basis van'' Been weer,pleur toch op vent,met je 10-0.
Met Ricardo van Rhijn als tegenstander die altijd achteruit loopt zou er zomaar een actie kunnen lukken inderdaad.Dat klinkt als een goed doordacht plan.
Mocht hij deze week nou ook weer wat roeptoeteren in het AD over wat er mis is bij Feyenoord?
Op basis van het getoonde spel legt Mario ons elke week uit waar het aan schort, hij haalt er nog net niet de 10 goals tegen PSV elke keer weer bij.
Ik las laatst anders nog andere verhalen over Rutjes.
Op basis van het getoonde spel legt Mario ons elke week uit waar het aan schort, hij haalt er nog net niet de 10 goals tegen PSV elke keer weer bij.
Volgend jaar krijg je ook nog die 7e assistent achter de videoschermen.Het valt mij nu pas op dat de KNVB deze pot wel serieus neemt met vandaag ook een vijfde en zesde man.
Wie is de reporter? Joost?JFK, wij zitten naar de verkeerde wedstrijd te kijken volgens het Liveblog van het AD:
http://www.ad.nl/ad/nl/1048/KNVB-be...er-en-weer-maar-zonder-goals-de-rust-in.dhtml
mg:
Wie is de reporter? Joost?