Roda JC Nieuwstopic

SanMark.

Well-known member
onterecht de cel in moest?
.

07-minister.jpg
 

Joost

Well-known member
SanMark, ik zal de laatste zijn die Korotaev op zijn blauwe ogen zal geloven.

Maar even de feiten op een rijtje;
Korotaev is in de cel beland vanwege het uitschrijven van een ongedekte cheque aan Helin, hiervan is hij vrijgesproken.
Korotaev heeft Helin aangeklaagd vanwege het vervalsen van zijn handtekening en is daarin, ook in hoger beroep, in het gelijkgesteld.

Er was laatst wel een interessant artikel over Helin, dat bedrijf schijnt met schimmige constructies rijke Belgen van belastingvoordeel te voorzien. Een van de leden van het Koningshuis heeft er ook een rol in. Korotaev zou middels nog schimmigere constructies Helin geplukt te hebben. Maar dat is dus niet bewezen.
 

Joost

Well-known member
Niet zo heel verrassend.
Ik begrijp wel dat ze in beroep zijn geweest, wellicht was er enige clementie mogelijk gezien de hele gang van zaken maar als dat er niet is moeten we gewoon verder.
 

Joost

Well-known member
Wat doe je als je seizoen verloren is, je kansloos 15e staat en enkel nog voor de gezelligheid meedoet?

Nou, dan zet je je coach op non-actief!
 

Unregistere

Well-known member
Oei! Dan moeten we Roda JC maar snel helpen bij het vinden van een opvolger:

Poll: De meest geschikte nieuwe trainer voor Roda JC is...
[*]Andries Ulderink
[*]Ricardo Moniz
[*]Fons Groenendijk
[*]Jurgen Streppel
[*]Alexander Voigt
[*]Peter Van Houdt
[*]Peter Boeve met assistent Henk Wisman
[*]David Nascimento
[*]Ioannis Anastasiou
[*]Klaas Wels
[*]Maurice Verberne
[*]Mark van Bommel
[*]Jo Bonfrère
[*]Mario Been
[*]Ruud Brood
[*]Sef Vergoossen
[*]Sarina Wiegman
[*]Huub Stevens
[*]Erwin Koeman
[*]Eric Meijers
[*]Iemand anders, nl. (noem naam)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
1. FC Roda JC Kerkrade zukt eine neues Hauptsturmbahnfuhrer :jerry:

Ik had al gereageerd, maar ben overgekwalificeerd op basis van mijn Football manager ervaring :(
 

ALenstra

Well-known member
Slechte resultaten en slechte omgang met mensen binnen de club, zo heb ik begrepen. De club heeft duidelijk behoefte aan een schokeffect dus ik ga voor Ricardo Moniz!
 

Batigoal

Well-known member
In deze onrustige tijden heeft de club behoefte aan een clubicoon. Yannis Anastasiou moet het dus gaan doen!
 

Abubakari

Well-known member
1. FC Roda JC Kerkrade zukt eine neues Hauptsturmbahnfuhrer :jerry:

Ik had al gereageerd, maar ben overgekwalificeerd op basis van mijn Football manager ervaring :(

Ik heb gewoon toch op je gestemd.

Wat doe je als je seizoen verloren is, je kansloos 15e staat en enkel nog voor de gezelligheid meedoet?
Nou, dan zet je je coach op non-actief!

17de zelfs. Ze hebben je club wel echt grondig om zeep geholpen zeg.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Is Yannick een echte koempel?

Anastasiou wil graag dat zijn spelers de mouwen opstropen en zich het snot voor de ogen lopen. Dat vinden de fans fijn om te horen. Net zoals ze dat bij 99,99999% van de profclubs op aarde fijn vinden om te horen.
 
Bovenaan