Roda JC Nieuwstopic

Janssen

Well-known member
Haha. Ik denk inderdaad dat een voetbalclub alle geldstromen via een cryptocurrency gaat laten verlopen in ruil voor een lullig sponsorbedragje.

Die gasten willen gewoon verdienen aan hun muntje.

Joost

Well-known member
Voor een ronkende naam en nieuwe schaduwspits hoef je niet ver te zoeken. Je kan ze gewoon 15 km van Kerkrade vinden.

Ba-Muaka Simakala

Jacco

Well-known member
Las net op een twenteforum, (weet niet of het klopt)

....dat Roda ook met acute financi?le problemen kampt. Tekort van 1,7 miljoen. 10 september gaan ze met de gemeente (die zeer verbaasd is) om tafel.

Max

Administrator
Forumleiding
Las idd ook iets over een tekort. Ik neem aan dat ze er schande van spreken op het FC Twente forum.

Janssen

Well-known member
`"...Hij maakte aan de fans duidelijk dat Roda niet langer voornemens is de 800.000 euro huur op te hoesten. "Dat is gewoon niet op te brengen. We gaan op 10 september ons verhaal doen in de gemeenteraad. Daar zullen we ze aangeven dat ze geen keuze hebben", stelde Bouckaert resoluut. "Ik wil wel eens zien wie hier de stekker uit gaat trekken. Dat zal de gemeente in ieder geval niet zijn."

Laat ze lekker failliet gaan ja.

Hankie

Well-known member
`"...Hij maakte aan de fans duidelijk dat Roda niet langer voornemens is de 800.000 euro huur op te hoesten. "Dat is gewoon niet op te brengen. We gaan op 10 september ons verhaal doen in de gemeenteraad. Daar zullen we ze aangeven dat ze geen keuze hebben", stelde Bouckaert resoluut. "Ik wil wel eens zien wie hier de stekker uit gaat trekken. Dat zal de gemeente in ieder geval niet zijn."

Laat ze lekker failliet gaan ja.

Belachelijk

Atreides

Well-known member

Sympathiek.

Laat ze lekker failliet gaan ja

Dat kan veel simpeler. Verlaging van de huur omzetten in een achtergestelde converteerbare lening (met stemrecht). Kunnen ze op hele korte termijn met een meerderheidsaandeel die buitenlandse idioten inhoudelijk wegstemmen en kan Roda JC met een begroting van een miljoen of 7 nog h??l lang gewoon die 8 ton ophoesten.

Daar heeft het gewerkt en heeft men 11 nieuwe spelers kunnen halen waar nog nooit iemand van gehoord heeft.

Qua businesscase kwam me dat nog vrij redelijk over, om een bedrijf succesvol te laten zijn moet je soms investeren. Twente heeft natuurlijk ook veel meer potentie dan Roda JC.

Bovenaan