Roda JC Nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Van die Caanen heb ik een paar keer een interview gelezen, maar dat is me een kampioen open-deuren-intrappen zeg, niet normaal.

Het is vooral een probleem bij Roda JC dat telkens iedereen nieuw is of snel vervangen wordt als ze niet snel presteren. Als die Mytidis daadwerkelijk gescout is moet je hem gewoon laten staan ook al valt het in het begin tegen in plaats van Church te halen waarmee je hetzelfde probleem hebt. Schahin is nog niet fit geweest geloof ik?

De enige speler van Roda die ik echt ontwikkeld vind is Van Leer. Daar kunnen ze zowaar geld mee verdienen.
 

Joost

Well-known member
En Sef kennende doet hij dit voor nop.

Ik heb wat meer informatie inmiddels en hij doet het inderdaad volledig pro deo. Dit als onderdeel van een Wiedergutmachung.
Beide partijen beseffen zich ten zeerste dat het zeer gevoelig ligt maar andere kandidaten bleken niet beschikbaar (een beetje zoals ook ons spits verhaal).

Omdat het enkel een technisch adviserende functie betreft zullen we zijn verleden maar eventjes terzijde schuiven.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb wat meer informatie inmiddels en hij doet het inderdaad volledig pro deo. Dit als onderdeel van een Wiedergutmachung.
Beide partijen beseffen zich ten zeerste dat het zeer gevoelig ligt maar andere kandidaten bleken niet beschikbaar (een beetje zoals ook ons spits verhaal).

Omdat het enkel een technisch adviserende functie betreft zullen we zijn verleden maar eventjes terzijde schuiven.

Die pakt wel weer een salaris aan vage declaraties.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb wat meer informatie inmiddels en hij doet het inderdaad volledig pro deo. Dit als onderdeel van een Wiedergutmachung.
Beide partijen beseffen zich ten zeerste dat het zeer gevoelig ligt maar andere kandidaten bleken niet beschikbaar (een beetje zoals ook ons spits verhaal).

Omdat het enkel een technisch adviserende functie betreft zullen we zijn verleden maar eventjes terzijde schuiven.
Mooie basis voor een samenwerking "er was niemand anders". Moet Sef nu de trainer adviseren of is het meer dat hij Caanen moet bijsturen?
 

Joost

Well-known member
Mail van Roda in mijn inbox: Verras uw geliefden deze kerst met een wedstrijd van Roda JC.
:cab:
 
Bovenaan