Mail van Roda in mijn inbox: Verras uw geliefden deze kerst met een wedstrijd van Roda JC.
:cab:
Scheiden is duur, zou het dus maar laten.
Mail van Roda in mijn inbox: Verras uw geliefden deze kerst met een wedstrijd van Roda JC.
:cab:
Ah, kijk eens aan. Dat is ook al zo'n erkende doelpuntenmaker. 44 goals in 224 wedstrijden. Met een maximum van 8 goals in ??n seizoen.
mg:
Geen idee wat FC Oss voor zo'n speler zou willen ontvangen. Kennelijk is een paar ton als transfersom geen optie voor Roda JC.Dus het zou al mooi zijn als hij er 4 weet in te leggen. Zo'n Tom Boere zou dat toch ook moeten lukken? Of zijn dat soort spelers al onhaalbaar voor Roda JC?
Geen idee wat FC Oss voor zo'n speler zou willen ontvangen. Kennelijk is een paar ton als transfersom geen optie voor Roda JC.
Roda heeft geen cent te makken.
Geld genoeg om in de afgelopen anderhalf jaar meer dan 30 spelers al dan niet op huurbasis aan te trekken.Maar blijkbaar wel geld voor het huren van die Papazoglou???
Misschien is het wel de eerste keer dat Oss geld voor een speler gaat vangen. Kan me zo snel geen speler voor de geest halen in ieder geval.