RIP topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Th? Lau is de laatste twee jaar vrij regelmatig in het nieuws geweest anders.
En ook vlak daarvoor; ik vind het nummer samen met Lange Frans echt geweldig want dat is echt een mooie brug tussen vroeger en nu.

Mooie man en daar had ik heel graag ff lekker een pilsje mee willen drinken; proost Th? en vermaak de mensen nu maar in de hemel. Blauw, open, rigoreus en nog 100 voorbeelden want ik wou dat ik zo relaxed kon zijn.
 

gevegt

Well-known member
De Britse acteur Patrick Mcnee op 93 jarige leeftijd overleden. Hij werd bekend van de serie The Avengers. In Nederland werd de serie onder de naam De Wrekers uitgezonden. Op en top een gentleman.

John Steed met de lekkere assistente.

RIP.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zie dat ik de serie waarschijnlijk online kan streamen. Zal ik die serie wellicht nog eens terug kijken.
 

SanMark.

Well-known member
Ik zie dat ik de serie waarschijnlijk online kan streamen. Zal ik die serie wellicht nog eens terug kijken.

Verveel jij je zo erg ?

3x in de week hardlopen, en nu een serie van 100 jaar terug aan het bekijken.










Tijd dat het voetbal weer begint.
 

leo1949

Well-known member
John Steed met de lekkere assistente.

RIP.

Ja dat is toch een stukje jeugdsentiment ik zat er elke week klaar voor.
Maar hij had in die serie later nog een andere assistente.

Het begon met Diana Rigg als Emma Peel. Diana Rigg.jpg door haar is het begrip Girlpower ontstaan

Daarna kwam de Canadese Linda Thorson als Tara King in de serie.Linda Thorson.jpg

Hier Linda en Diana in 1 aflevering samen. linda en emma.jpg
 

Keyser S?ze

New member
Leo, je vergeet Purdey gespeeld door Joanna Lumley. Kermis voor mijn jongenshormonen destijds.

a1845cb8d747e595ff0992c6c30b0dfc.jpg
 

Fabian

Active member
Ik ken hem vooral van die clip van Oasis - Don't look back in anger.

Diana Rigg heeft een fantastische rol in Game of Thrones overigens.

En om Lumley heb ik vooral moeten lachen.
 

Miramar

Well-known member
Jaap Buijs overleden. De manager vertegenwoordigde onder meer Jan Smit, de 3J's, Nick en Simon en George Baker.


R.I.P. Jaap Buijs.
 

De Wolf

Well-known member
Chris Squire, de bassist en medeoprichter van de Britse popgroep Yes, is overleden. Dat heeft de toetsenist en collega Geoffrey Downes zondag via Twitter bekendgemaakt. Squire is 67 jaar worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan