RIP topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
De NOS gooit vanavond de programmering om vanwege zijn overlijden. Mag ik dat een tikje overdreven vinden?

Dat mag zeker van mij. In welk rijtje wordt hij dan eigenlijk geplaatst? Voor wie hebben we de afgelopen jaren het programma omgegooid?
 
G

Gast

Guest
De NOS gooit vanavond de programmering om vanwege zijn overlijden. Mag ik dat een tikje overdreven vinden?

Ik vind het heel erg overdreven. Natuurlijk is het een groots muziekkant. Wat gaan er gebeuren als Boudewijn de Groot dood gaat? Stille tochten? Nationale herdenkingen? Een tijd van rouw?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Valt mij mee dat hij de telefoon ?berhaupt heeft opgenomen. Is Jeroen Krabb? kennelijk een behoorlijk goede vriend van je.
 

De Wolf

Well-known member
De NOS gooit vanavond de programmering om vanwege zijn overlijden. Mag ik dat een tikje overdreven vinden?

Hebben ze dat ook voor Drs P gedaan?

Uiteraard is die op een respectabele leeftijd overleden. The Lau had zeker nog een paar decenia mee mogen gaan.
 

Wigboldus

Well-known member
over prachtige muziek gesproken. Deze week is James Horner overleden. Bekend van onder andere de soundtrack van de Titanic.
 

Mario

Well-known member
Het ironische is dat The Lau door zijn ziekte weer in de spotlights kwam. Gisteren was op zowel de NOS als bij RTL het programma aangepast.
 

ALenstra

Well-known member
De Britse acteur Patrick Mcnee op 93 jarige leeftijd overleden. Hij werd bekend van de serie The Avengers. In Nederland werd de serie onder de naam De Wrekers uitgezonden. Op en top een gentleman.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
RIP topic

Die serie heb ik ook wel gekeken. Laten ze nu maar een avond omgooien en de hele avond die serie uitzenden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan