RIP topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo1949

Well-known member
Was voor mij samen met Sean de beste James Bond.
Ook als ridder Ivanhoe was hij de beste in mijn jeugd.
En natuurlijk ook als the Saint
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Acteur John Wijdenbosch, oa bekend van 'Costa', is vanochtend overleden bij een auto ongeluk op de A6 tussen Almere en Lelystad. Ook zijn vrouw en kind zijn verongelukt. De auto werd vanochtend gevonden.
 

JMD

Well-known member
Acteur John Wijdenbosch, oa bekend van 'Costa', is vanochtend overleden bij een auto ongeluk op de A6 tussen Almere en Lelystad. Ook zijn vrouw en kind zijn verongelukt. De auto werd vanochtend gevonden.

De naam zei me niks, maar las wel dat hij in Fort Alpha had gespeeld. Die serie heb ik wel gekeken, heb toen de foto's opgezocht... Ik kende hem niet van Costa.

Triest. 44 jaar oud met vrouw en kind verongelukt. RIP
 

Mario

Well-known member
Noriega, wat een boef was dat ... overleden op 83 jarige leeftijd. De dictator die werd verslagen met hardrock.
 

U.G.

Well-known member
In de ogen van wie ? Ik heb nog nooit gehoord van CIA-bazen die berecht werden voor welke misdaad dan ook.
 

U.G.

Well-known member
Inderdaad, die laten zelfs nog hun opperbevelhebber door de maffia wegblazen. De goede oude tijd.

Maar zodra een 'buitenstaander' net iets teveel weet gooi je gewoon the magic word uit de jaren 80 in het spel ; drugs.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
In de ogen van wie ? Ik heb nog nooit gehoord van CIA-bazen die berecht werden voor welke misdaad dan ook.

Top of the food chain baby! Volgens mij zijn er ook weinig bankdirecteuren de bak in gegaan, terwijl ze toch echt de allergrootste roofovervallen aller tijden op hun namen hebben staan.
Aaah het leven is er goed en het uitzicht schitterend!
 

U.G.

Well-known member
All I'm saying is dat Noriega dus hooguit een boefje was in dienst van grotere boeven, totdat boefje een beetje link werd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan