RIP topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makanaky

Well-known member
Hij kan ook gewon een hartstilstand of beroerte gehad hebben, zoals Grandaddy-bassist Kevin Garc?a onlangs. Dat oeverloze gespeculeer maakt me even kotsmisselijk.

En wie zegt dat iedere artiest een fantastisch leventje heeft?
 

U.G.

Well-known member
Link met drugs is natuurlijk snel gelegd...

Een quote uit de Amerikaanse pers : 'Cornell had bravely battled with drug and alcohol addiction.'

Wat voor een info is dit, vraag ik me dan altijd af, wie houdt dit bij ? Deed de man elke dag een urine-controle ?

Tuurlijk zitten z?veel van die celebs, zo niet de meeste, aan de dope of drank, zelfs degenen waar je het niet van verwacht.. hoeven we niet moeilijk over te doen.

Buiten Alice in Chains, die waren gewoon ultra-cool, heb ik niet zoveel van de Seattle - sound meegekregen. Hun hit ken ik natuurlijk wel, RIP kerel, weer ??n uit mijn jeugd.
 

Mario

Well-known member
Ik heb hier wel een aantal Nirvana albums in de kast staan, maar niets van Soundgarden. Desalniettemin triest natuurlijk ...
 

delmaestro

Well-known member
Levendige kerel in 2012, toen zag ik hem op Pinkpop. Toen was het overigens pas heel recent dat hij Soundgarden nieuw leven had ingeblazen.

Je zal toch gisteravond nog met hem mee hebben staan krijsen in Detroit. Enkele uren daarna heeft hij zichzelf verhangen lees ik net. Krijg er kippenvel van...
 

U.G.

Well-known member
Vic Chesnutt, Mark Linkous, Jason Molina

De mortuis nil nisi bene..maar je kan shit ook zwaar verergeren. Als je wat deuken in jeugd bent opgelopen ( zoals zoveel jongeren ) en begint ganja te choken op de middelbare school kunnen de meesten zich later nog echt wel herpakken vanwege een gezin, verantwoordelijkheden, dus vroeg moeten opstaan, etc.

Een happy view tekent rond die tijd onder een walm van hasj of zwaarder spul juist een mega-contract bij een label, en openen zodoende voorgoed de deur naar excessief gratis dope, plus het voor velen ondraaglijke roem...dus nog meer dope. Uiteindelijk kan je maar zoveel misbruiken voordat je een zware depressie, psychose of schizofrenie nadert.
 

erka

Well-known member
Nicky Hayden is overleden. De ster uit de MotoGP werd op 17 mei aangereden op de fiets. Waarschijnlijk omdat hij op zijn I-pod zat te kijken en niet oplette in het verkeer. Hij werd al kunstmatig in coma gehouden sinds het ongeluk maar heeft het dus niet gered.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan