RIP topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Dan Haggerty(74) is overleden aan de gevolgen van kanker. Haggerty speelde Grizzly Adams in de gelijknamige tv serie eind jaren 70 ... jeugdsentiment.
 

JMD

Well-known member
Dan Haggerty(74) is overleden aan de gevolgen van kanker. Haggerty speelde Grizzly Adams in de gelijknamige tv serie eind jaren 70 ... jeugdsentiment.

De grafzerk stond al sinds mid jaren '70 bij het Spookslot in de Efteling...
 

de waan

Well-known member
Verdorie, dat is wel erg jong.

Trouwens, ook wel schrikken dat er inmiddels spelers zijn die ik me nog heel goed kan herinneren, die de zestig gepasseerd zijn.
 

gevegt

Well-known member
Ik was hem eigenlijk al vergeten, maar hij was wel een goede aanvaller.
Volgens mij had hij ook familie die voetbalde of iets in de muziek deed.
 

erka

Well-known member
Verdorie, dat is wel erg jong.

Trouwens, ook wel schrikken dat er inmiddels spelers zijn die ik me nog heel goed kan herinneren, die de zestig gepasseerd zijn.

Johnny Taihuttu heeft maar kort betaald voetbal gespeeld. Ik meen dat er nog een andere Taihuttu was, iets jonger die heel lang heeft gevoetbald. Jeffrey ofzo. Misschien bedoel je die.

edit: Jerry dus.
 

de waan

Well-known member
Ja, die speelde in de jaren negentig. Scoorde ooit nog eens zes keer in een wedstrijd.

Maar Johnny kan ik me ook nog goed herinneren. Of mijn geheugen neemt me in de maling en ik ken hem vooral als Panini-hoofd en heb de voetballer erbij verzonnen.
 

De Wolf

Well-known member
Robert Sassone, Richard Klinkhamer. Het is wel raak vandaag.

Spartaan Hendriks komt er ook nog bij
 

Batigoal

Well-known member
Zeer triest. Ik begreep dat Sassone al de vijfde in 2004 veroordeelde/beschuldigde Cofidis-renner is die is overleden. Dat is op zijn minst opmerkelijk.
 

Lord Flash

New member
Zeer triest. Ik begreep dat Sassone al de vijfde in 2004 veroordeelde/beschuldigde Cofidis-renner is die is overleden. Dat is op zijn minst opmerkelijk.

Daar zijn dan ook (neem ik aan) Kivilev en Coyot in meegenomen, terwijl die bij ongelukken om het leven zijn gekomen. Maar goed, drie man op 40-jarige leeftijd of eerder blijft nog steeds apart natuurlijk.
 

JMD

Well-known member
De volgende zanger is overleden, Colin Vearncombe, beter bekend als Black. Had in de jaren 80 een grote hit met Wonderful Life.
Overleed aan de gevolgen van een auto-ongeluk. Hij is 53 geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan