RIP topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Patricia Paay.... Volgens mij liegt ze. In elk geval was het zeer ongepast en irritant.

Op ??n of andere manier wist ik het al. Ze had het in een boekje geschreven. Dat was toen in het nieuws wel hoor.

Toen ze aan tafel zat, had ik al het gevoel dat het daar over zou gaan helaas. Ze was nu een beetje de Jeroen Krabb? van David Bowie.
 

inhethoekje

Active member
De zusjes Paay hebben vroeger bij ons op de Schiedamseweg gewoond,mijn zus was er schoolvriendin mee en die wist mij te vertellen dat de gezusters Paay al op vroege leeftijd hun benen vaker open hadden dan gekruisd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb de plaat helemaal geluisterd. Mooie plaat hoor! Alhoewel er ook wel een aantal zwakkere nummers op staan. De titelsong en Lazarus zijn echter erg mooi.
 

leo1949

Well-known member
De zusjes Paay hebben vroeger bij ons op de Schiedamseweg gewoond,mijn zus was er schoolvriendin mee en die wist mij te vertellen dat de gezusters Paay al op vroege leeftijd hun benen vaker open hadden dan gekruisd.

Tsja jeuk is erger dan pijn dat zal dus ook voor de zusjes Paay zo zijn
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij Ivo van Hove zag ik daarentegen oprechte emotie. Die man is daadwerkelijk een vriend kwijt geraakt. Ontroerend om te zien. En een fascinerend verhaal ook wel.
 

Abubakari

Well-known member
Zes jaar geleden rond deze tijd las ik op het forum (fortuna1987 bracht de onheilstijding) dat Jay Reatard overleden was. Woensdag de dertiende, ongeluksdag.

 

Mario

Well-known member
Bowie zou vlak na zijn overlijden al gecremeerd zijn, geen uitvaart of herdenkingsdienst. Hij heeft zijn dood wel goed geregisseerd lijkt het. (bron: telegraaf)
 

Fabian

Active member
Als ik zie in welke tijdspanne alles is gebeurd, zou het mij niet verbazen als het een zelf verkozen dood betreft.
 

Fabian

Active member
Hans Gruber... Sherrif of Nottingham... Severus Snape...

Alan Rickman overleden op 69-jarige leeftijd.
 

Shayman

New member
Wow, pas bij een "normale" foto die ik vandaag zag zag ik dat Snape ook Hans Gruber was. Vanavond maar weer eens 1 van beide in de DVD speler stoppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan