En een kleine 10% was voor...
Nee, een kleine 80% van de stemgerechtigden was niet tegen het verdrag.
Nee, 90% van de stemgerechtigden was niet voor het verdrag.
Wat niet waar is.
Wat dus w?l waar is.
10% gaf raad aan de regering om Voor te stemmen, 20% gaf raad om tegen te stemmen en 70% besloot om de regering geen raad re geven.
Precies. Wat dus betekent dat die 70% noch in het voor- noch in het tegenkamp geplaatst dient te worden.
Dat is waar. Je hebt gelijk.
Volgens een van de Britse kranten mag de Nederlandse regering hier geen besluit over nemen v??r 23 juniOver een paar maanden is niet zo snel mogelijk. Het antwoord van het referendum is duidelijk "NEE" en artikel 11 is net zo duidelijk.
Het lijkt meer een welterusten Nederlanders ik heb schijt aan jullie en doe het zoals ik het zelf wil want die wet geld niet voor mij.
Volgens een van de Britse kranten mag de Nederlandse regering hier geen besluit over nemen v??r 23 juni
http://www.express.co.uk/news/politics/661195/Dutch-referendum-Brussels-ban-MPs-Ukraine-deal-Brexit-EU
Voor Britse begrippen was dit nog erg objectief.Dit is de Engelse Geenstijl? Wat een raar subjectief stuk.
Voor Britse begrippen was dit nog erg objectief.
Dat doe ik toch ook?Precies. Wat dus betekent dat die 70% noch in het voor- noch in het tegenkamp geplaatst dient te worden.
Nee, 90% van de stemgerechtigden was niet voor het verdrag.
Nederland neemt geen besluit voor september.
Kijk en zo werkt het in ons rechtse kabinet.
Dit is een reactie van mij op een berichtje van half april dus het referendum zijn we al langggggg vergeten.
Maar vanuit de Oekra?ne liet men al weten dat Nederland zal tekenen.
In het kabinet schijnt nu al een besluit genomen te zijn dat Nederland in september besluit om te tekenen.
En ik acht ons kabinet daartoe in staat om zoiets te doen, en nu maar hopen dat het voor de verkiezingen uitkomt.
Mooi, zo vlak voor de verkiezingen even snel tekenen. Kan het ook niet meer worden teruggedraaid.